vrijdag 14 september 2007

#, * en ik

IN mijn eentje loop ik over het strand. Ik geniet van het geluid van de golven. Een eindje verderop, tegen de duin aan, staan twee mensen. Een jongen en een meisje, hoe verassend. Altijd geïntresseerd in andere mensen kruip ik achter de duin om te luisteren waar de twee het over hebben;
* = meisje
# = jongen

Het * staat te bibberen en wrijft over haar armen * brr, ik heb het koud..
# ow ( zegt hij onverschillig) ik niet.
Verbaast kijkt het meisje om zich heen.. * wat naar dat ik geen trui bij me heb. ( probeert ze)
# ja, heel vervelend. Ik heb wel een extra trui mee, maar die heb ik dus niet nodig.
Het meisje snapt er niets van.
snel pakt ze zijn hand. * ow, jij hebt het wel warm ( zegt ze verrast)
de jongen haalt zijn schouders op en stopt zijn hand weer terug in zijn zak. # ja, en het is maar goed ook, t is niets om koud over het strand te lopen, alleen bij de gedachte al..
Het is een tijd lang stil, het meisje bibbert nog steeds.
# he, waarom bibber je zo?
* ( bijna boos) ik heb het koud..
# he, wat vervelend.

Ik houdt het bijna niet meer uit.. hoe on romantisch kan je zijn op hetstrand! Dit meisje moest ik redden.
Ik kom achter de duin gesprongen
Zeg, heb je een knuffel nodig, je hebt het koud zie ik. zeg ik en geen de jongen een por. Met een waarschuwende blik kijkt het meisje naar de jongen en valt daarna in mijn armen. Ik wrijf flink over haar heen.
Na een stevige knuffel zeg ik: nou, ik ga maar weer eens, fijne avond nog!
Maar verder lopen deed ik natuurlijk niet, hup, snel achter de duin. Ben benieuwd wat er nu gebeurt.
De jongen zucht # had gewoon gezegd dat je een knuffel wilde!

Lachend loop ik verder. Hoe lomp kunnen jongens zijn.

** Ontstaan in de pauze, uitgegroeid tot een heus verhaal. Met dank aan Lianne, Marjolein, Sifra, Esther en Doraleine.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hahahaha :D

Anoniem zei

haha
dit is een goeie he
kunnen we nog wat van leren:P
mja wij kunnen natuurlijk niet teogeven dat we hiervan leren;)

groetjes bart

Anoniem zei

Whaahhaa..
Waarop steven zei: Ik had gewoon een kuil gegraven, en haar daar in gestopt
Zand erover:P

Mafkees..

kus

Supermaver zei

Vrouwen zeuren altijd dat ze het koud hebben... Dat word je als man ook wel een zat.

Anoniem zei

jaja. het is wat..

hee lied, beter even het filmpje kijken wat ik op mn site heb gezet! :)

tot morgen
xj

Lianne zei

Hahaha! Geweldig dat je hier n blog van gemaakt hebt! :D
Gelukkig zijn niet alle jongens lomp en gelukkig zeuren meisjes niet altijd dat ze t koud hebben ;)Conclusie: Het strand is gewoon fijn! ;)