zondag 4 september 2011

Vakantie -1 FLEVO


Flevo is al 7 jaar een Traditie en het is het leukste wat er is tijdens mijn vakantie.
Ook dit jaar was ik een medewerker en dat betekend 11 dagen Flevo in plaats van 4. Het houdt in heel hard werken met een super team en genieten van de kracht die in je zit en in de plezier van elkaar en God's zegen elke dag.
Een paar foto's




















Dit is het team. die twee vooraan zijn de bazen, en zij zorgden voor ons.













Dit zijn mijn lieve vriendinnetjes, die ook stellagebouw waren! Het is echt zo heerlijk om met hen te werken, en heel de dag bezig te zijn!














Klimmen in stellages, tuigje om, hem op je kop, hamer aan je zij, DAT is nu Flevo voor mij. Elke dag werden we gezegend, en dat voelde ik, als een soort extra tuigje. God was erbij en dat maakte het heerlijk. Je hoeft niet met je handen omhoog in een kerk te staan om God te aanbidden en dicht bij hem te zijn. Je kan ook Flevo-medewerker zijn.













Van het festival zelf heb ik ook echt genoten. Het was heerlijk om echt niets te doen, en naar muziek te gaan, en rond te lopen met vriendinnen en met mensen praten over dingen die in je hart zitten.

En iedere keer als het afgelopen is, doet het even pijn. Maar tegelijkertijd komt er een rust, en dan kijk ik gewoon weer uit naar volgend jaar.

Geen opmerkingen: