vrijdag 2 september 2011

daar zijn we weer!

Het is altijd lastig om weer te beginnen na een lange tijd. Je kan de woorden niet vinden, bang dat je niet genoeg zegt, of juist te veel. Het is lastig kiezen begin je bij het begin, of bij het laatste wat je wilde vertellen en ga je zo terug in de tijd om er achter te komen dat het verhaal uiteindelijk TOCH te lang wordt. Of maak je er gewoon een onlogisch verhaal van met foto's en stukjes tekst en dingen zodat uiteindelijk niemand echt snapt hoe je vakantie precies is geweest?

Alles wat ik nu kan zeggen,beste lezer, als u af en toe nog langskomt hier, is dat er veel gebeurt is en dat ik niet kan wachten dat te vertellen. niet dat veel van jullie die dit lezen het niet al weten ( over mijn werk, en Flevo, en verhuizen, en het liften, enzo), maar het doet me zelf ook altijd goed om gebeurtenissen op te schrijven, zodat ik ze zelf ook beter kan herinneren. ik ga deze week nog beginnen. Met foto's. en verhaaltjes.
Volgende week.
Echt

Geen opmerkingen: