donderdag 9 juni 2011

You got the music.. Right?

Oke Fred, je hebt nu wel lang genoeg boven aan gestaan.
Af en toe vragen mensen mij : enne, schrijf je nog liedjes? Doe je nog wat met je muziek? Ik geef dan een antwoord als.. eeehm.. ja, nou.. ik heb wel wat liggen, maar... Altijd die grote maar. Ik heb het druk en voor muziek schrijven heb ik tijd en rust en ruimte nodig.
Ik heb wel een lied, waar ik alleen de tekst nog maar van heb, en een beetje een idee hoe het moet klinken. Maar om het echt af te maken, daar heb ik tijd voor nodig.

Ik ga wat nieuws proberen. Wie wilt er een lied met mij maken? Ik heb een klein stukje tekst en een idee, en samen schrijven we een hele tekst en maken we een mooi/ leuk/ontroerend/grappig/stoer lied.

Ik geef je een opzet.
Tonight, I want to see the stars
Because they remind me of you.
Tonight, I want to feel the rain
touching my head, touching my skin, touching my soul.
I know your blessing comes every morning
like a wave of mercy and light.

It's like a butterfly, with all it's bright colours
it's like a dolphin in the big, blue sea
it's like a tree growing in the shadow of a mountain
its like a bird soaring through the sky.

Grace teachs us how to be free
freedom allows us to look at the sky and see
love is shown in every piece of nature
just open your eyes, breath in the air and live.

As you can see... het is nog steeds een zooitje ongeregeld.
Zie jij het lied in je? Hoor je de melodie? Kom dan een avond met mij muziek maken, en dan maken we er iets moois van!

Lyd

Geen opmerkingen: