dinsdag 22 februari 2011

Vakantie dag 2

Alweer een dag vakantie. Het voelt toch niet zo .. geweldig ofzo. Ik begin er gewend aan te raken. Afgelopen week had ik ook maar 3 dagen school en daarvoor had ik ook al 2 weken vrij. Laat mij mn hersenen maar gebruiken, daar hebben ze nu wel weer zin in!
Hoe het komt dat ik weet dat ik niet echt in een vakantie state of mind ben, is door het feit dat ik om half 10 de wekker zet, dan om 11 uur mijn bed uit kom en daar niet echt blij van word en dan tot half 3 niets doe en dan naar Jeltsje ga om haar te helpen verhuizen. Dat vond ik heel leuk, want ik deed wat, ontmoette nieuwe mensen, praatte, zag Amstelveen/Amsterdam vanuit de metro ( of was het de tram?) en eet Wok sinds jaren. Dat zijn leuke dingen om te doen. Thuis zitten vond ik niet zo leuk. Laat mij maar dingen doen. Laat mij maar druk zijn, t liefst een beetje chaotisch, dan voelt mn dag veel .. nuttiger en zinvoller.

Ik kan natuurlijk enorme chaos in mijn hoofd creƫren zonder reden, maar dat is niet hetzelfde. Dat is zelfs een beetje raar en overbodig.

Nu ga ik Marocco thee drinken en Eckhardt luisteren en Spelletjes op internet spelen en wat eetbaars in dit huis zoeken want ik heb geen boodschappen gedaan.

Geen opmerkingen: