woensdag 23 februari 2011

Vakantie dag (verassing)3

En weer een dag van door je wekker heen slapen gewoon omdat het kan en in bussen zitten en op fietsen fietsen en met mensen lopen en eten en lachen.

Deze dag begon heel vroeg, toen ik om kwart voor 1 nog niet in slaap kon komen. Ik heb gedaan wat ik kon, gewoon omdat het kan. Ik heb een pizza in de magnetron gestopt ( bah, dat was niet zo lekker) en een best rare film gekeken ( my sassy girl) tot drie uur in de nacht. Gelukkig viel ik daarna wel snel in slaap.

Misschien ook door dit bovengenoemde spectacel dat ik besloot toch maar niet om 8.45 mn bed uit te komen om lekker ontbijt te kopen en andere burgelijke huishouddingen te doen. Ik bleef liggen,heb me gedouched, at cereals, zong lady Gaga, en ging op mn dooie gemakkie naar t station om daar M. op te halen. We hebben samen door de stad gelopen, heerlijk. Jurk gekocht, filtstiften gekocht, punaises ook. Toen kwam M en gingen we eten. ik M en M. Lekker was dat. M ging naar huis en ik bleef over met M. Wij hebben toen gelopen en gepraat en gelachen en naar de Domkerk geweest en er in en over kerkdingen gepraat en geloven en dingen en meer. Dat was leuk. Thuis heb ik met punaises de doeken weer aan het plafond genageld die er na 1 nacht alweer afgevallen waren en nu blijven ze goed hangen. ( thanks to A, goed idee).

Vanavond was ik bij veel mensen die ik lange tijd niet gezien had, of heel lange tijd niet gezien had. Het was leuk en goed en nieuw en ik moet er nog langer over na denken voordat ik nog meer er over kan schrijven.

Morgen weer een dag. dan ga ik echt mn lijstje afwerken. Koelkast schoonmaken, ontbijtje kopen, en eten kopen en koken voor D. en M. die komen eten.

Geen opmerkingen: