maandag 21 februari 2011

Vakantie dag 1

Ik doe ook wel is wat zinnigs hoor, maar daar typ ik gewoon niet zo graag over.
Vandaag heb ik alweer ( ja, echt Alweeer) vakantie en dus besloot ik maar dingen te doen.
1 skaten. verassend vermoeiend, ik heb geen conditie meer. MIjn roze, groene, orajne, paarse, felgekleurde trui hield me gelukkig wel warm
2. schilderen. Ik vertelde Martijn dat ik ging schilderen, zegt ie : moet je fotos van maken en op je blog zetten. de klant is koning, dus here they come. t is misschien niet wat je verwacht, maar ik vind dit gewoon simpelweg heerlijk therapeutisch verantwoord en ik hoef gelukkig niet na te denken WAT ik ga schilderen, alleen maar of ik binnen de lijntjes blijf en welke kleur het krijgt doet er toe.





deze hieronder heb ik al eerder is gemaakt, met filtstift. ook heel leuk.




En zo simpel is het leven dus.
Lydia

2 opmerkingen:

Bree zei

mmmm
heeel fijn

Martijn Johannes van den Berg zei

hee best een goede bezigheid idd... in eerste instantie dacht ik inderdaad aan dat je zelf iets ging schilderen haha, maar ik geloof graag dat het een goede bezigheid is!