woensdag 20 oktober 2010

Bloody business

Ik ben positief.
A positief.
42% van de mensen heeft A, en 15 % daarvan is positief. Daar hoor ik tussen. Dat voelt goed he!

Ik heb vandaag weer bloed gegeven, een leuke bezigheid! die naald in mn ader die het via een buisje in een zakje stopt dat op en neer beweegt zodat het bloed niet stolt. Het is een mooi kleurtje, lekker donker rood, zoals bloed :)

Ze zijn allemaal VET aardig en ik vind het reuze interessant! Bloeddruk meten (waar ik net op school heel veel van geleerd heb) en hemoglobinegehalte in mn bloed enzo. En dan hoe dat werkt en alles!

Als ik daar dan zit met een tijdschriftje, terwijl het bloed uit me verdwijnt, bedenk ik me hoe cool het is dat ik gewoon dat doe.

Wat ik me wel afvraag, als ik zo zit, WAAROM doen niet meer mensen dat?
Bang voor naalden kan best zijn, maar dat is niet een goed genoeg excuus enzo!
Dus, waarom ben jij geen bloeddonor!?
ik wil je wel helpen hoor