zondag 24 oktober 2010

Bas.

Er gebeuren heel veel leuke dingen.
De grootste daarvan is vakantie, daar ben ik nu mee bezig. Om zondagavond lekker rond surfen op het net, gewoon omdat het kan en omdat ik morgen toch kan slapen tot zo laat ik wil.
Ik studeer natuurlijk in Almere, en daarom heb ik aanstaande week dus vakantie.
Iets wat ik veel zal doen deze week is spelen op onze nieuwste gezinsuitbreiding:
De Semi-akkoestische bas die mijn papa gekocht heeft.
Ik wil er een naam voor verzinnen, maar ik ben daar nog niet klaar voor. Ik moet het beestje eerst beter leren kennen voordat ik er een geschikte naam voor heb. We zijn allemaal ongelofelijk blij met dit nieuwe gitaartje en hij zal ook veel gebruikt worden ( door mij, of een ander). Ik wil op basles, want hoewel ik de noten we ken, en ook het octaaf wel te vinden weet, werken mijn vingers toch niet altijd zo fijn mee en klinkt het niet altijd even goed. Met wat les moet dat verholpen worden, ga ik zo van uit!

Ik zie hem staan en mijn hart word blij. Hij is zo mooi. Zijn hals zo mooi slank doch sterk, ik krijg rillingen wanneer zijn lagen tonen tot mij komen. Hij wacht geduldig totdat ik hem uitnodig om op mijn schoot te rusten en al hij daar dan is verblijd hij mij op zijn tijd weer met de mooie klanken uit zijn buikje.

Voel ik mij alleen, dan weet ik dat hij mij altijd verblijden kan.

2 opmerkingen:

Maarten zei

:D!

Liedeke zei

En? kan je hysteria van muse al spelen? :D
Doe mij ook een bas... of een piano, in meer dan een maand ben ik er maar 1tje tegen gekomen, en die was kei vals! snik... snik