dinsdag 10 augustus 2010

still living

Het is 11.18 en het regent buiten.
bummer, want ik had het plan om naar Crystal te fietsen om te kijken of daar winkels zijn die Allstars hebben voor niet 45 dollar zoals bij de famous footwear. Ik had dit plan gister gemaakt en was er helemaal excited voor. Maar nu het regent vind ik het ook wel prima om uit te slapen tot half 11, in mijn pyama wat cereal naar binnen te werken endan eens rustig te kijken hoe het met Facebook gaat. EN ach, dan heb ik ook best tijd voor een stukje blog.

Ik heb de afgelopen weken VET VEEL gedaan, wat ik absoluut aan iedereen wil vertellen, maar waar ik niet zo veel zin in heb , is om dat allemaal op te schrijven.
Ik heb mijn dagboek uit mijn tas gepakt, en ik ga gewoon eens bladeren en kijken wat voor quotes ik kan delen met de wereld waar jullie ook iets aan hebben.

July 26th.
Toen,.. Je zult het niet geloven heb ik naar huis gereden! ik heb echt auto gereden met echte stopseinen en rechitngaanwijzer en stoplichten en bochten. het was awesome en zo spannend.

Donderdag 29 july,
ik moest om 10 uur at the fallout zijn. Ik ben van brooklyn center naar Parkview Blvd gelopen ( 4 miles) ( omdat ik in bloorlyn center was en jessica moest werken en de fiets die ik nodig had was at the kyles die wonen aan parkview blvd dus.).Dat was verder dan ik dacht, 1,5 uur lopen ongeveer! ik vond het heerlijk. Ik realisseerde me ineens dat ik moederziel alleen in Amerika ben. van alles kan gebeuren, het is Amerika! Het voelde ook heerlijk en ultiem vrij en goed. Ja, het was best slopen. .. .. Ik nam Pauls bike. Ik wist nog precies waar ik heen moest en het fietsen was werkelijk heerlijk. ik was er in notime.

2 augustus, zondag,
oke, er is een update required i guess. Substance was totally awesome and it just felt really really great to be there. O felt slightly different and i could hear and observe the words with a little bit more nederlandse nuchterheid en that made it verygood. Worship was awesome. Paster Peter haas' talk was too. He talked about generosity, not only moneywise, but lso being generous in time and emotional and spiritual. I really felt I could do a lot more about that and I felt my heart grow when I prayed to God. It was a good time close to the lord. THat morning I biked to Jessica's caribou. We figured out some scedule things and I read the bible and had some devotional time and wrote lyrics and made some puzzles. it was a really nice time, all together.

After this day I realized somethings:
- Get muscles. I really want nice arms when you can see the muscle. Go find a place to do that.
- Brush my teeht at least 2 times a day. I've been lacking that. And i like brushing my teeth!
- In stead of buying a nose piercing, I should spend money on a good devotional book that will help me to become closer with God. I realizedthis on sunday.

5 Augustus, donderdag.
Na het paardrijden Sam ontmoet in St Paul en nadat we in Mac wat gegeten hadden zijn we Jimmy op gaan zoeken om met hem uit te hangen in de Rosedale Mall. Dat was UBER leuk. Ik de gitaar winkel hebben Jimmy en ik amen gezongen en dat was heerlijk. Met sam en jimmy is het gewoon ongeloofelijk leuk, ze zijn als broer en tweelingbroer ( Jimmy is mijn tweelingbroer, voor de gene die dat nog niet wisten). IN applebee's gechild ( soort van restaurant, maar dan anders) , gegeten en bingo gedaan. Wat een heerlijke avond was dat, ik voelde me te koning te rijd met die twee!
Toen ik deze avond in bed lag dacht ik aan hoe ik deze week doorbracht --> in allerlei verschillende huizen bij vet veel verschillende mensen. Heel ingewikkeld, om alles te regelen waar en wie en wat enzo. Al helemaal als ik geen car or phone heb. mar ik heb het geflikt.

6 augustus, vrijdag.
Vandaag heb ik een heel eind gefietst. de weg naar Tim en Dana was net wat verder dan de Fallout. En natuurlijk was GoogleMaps me niet hulpzaam. Richard was dat wel. Hij hield me de weg zoeken en we hebben een tijdje gekletst. Een vriendelijke, oudere man. Nog even met Tim en Dana gekletst en dat was gezellig.
De weg terug ging veel sneller en ik heb zelfs Mount Zenith beklommen ( dat is een weg ( zenith Ave) die heel steil omhoog helemaal aan het eind van de trip. normaal neem ik een route er omheen, omdat ik meestal geen puf meer heb).! ik voelde me goed. Ik besefde me hoe heerlijk het is om in de natuur te zijn en bij mn eentje. ik word dan zo blij van binnen dat, dat is iets wat ik niet kan omschrijven. ik voelde me alsof de Heer als het waren met me mee fietst. EN dat ik beter dan met wie dan ook. Ook echt.


Er zijn natuurlijk nog miljoen ander dingen opgeschreven, maar daar kom je maar naar vragen hoor.
ik kom zaterdag ochtend weer thuis, en tot die tijd ga ik nog ultiem genieten van deze vakantie die beter is dan welke vakantie dan ook ooit .
Lydia

1 opmerking:

Maarten zei

Dat klinkt echt SERVET!!!
maar neem idd maar geen neuspiercing! Het geld valt beter te besteden!

ik kan niet wachten om je weer te zien! je gaat toch ook naar Flevo?