donderdag 12 augustus 2010

pic's!

En jawel. Er zijn foto's.
ik vertrek officieel pas morgen, maar ik heb geen tijd als ik terug kom, dus laat ik nu vast wat foto's zien.


Mijn mama had een oude hoed en die heb ik ( met hulp van Nickolas) wat gepimpt en er voor gezorgt dat ik het ook kan dragen. EN! ik heb een tuinbroek gekregen van mijn geweldige zus Jayanthi. Oei oei. LEUK

NU, Old school time foto sessie in de auto met Jessica is iets wat me pas ECHT gelukkig maakt. Dit herinnert me aan al die goede dagen, en aan de geweldige vriendin die ze is. WOW!
Deze lucht, Hoe is het mogelijk.! America.... WOW


En dan met Jessie in de auto,. Ze is mijn grote, lieve geweldige zus die Zo ontzettend geweldig is! Ze is zo slim en lief en goed voor me. ik mis haar nu al.

En hier een foto van de reis naar hier. mooi he, ons land.. O wacht, het is Amerika. Echt. mooi he, dat land.
nu, morgen vlieg ik weg. ik kom ook weer aan, gelukkig.
De volgende dag ben ik weer weg, naar Flevo, Hoera.
Nou, tot horens!