woensdag 25 augustus 2010

Flevo 1

( Ik weet even niet waar ik moet beginnen hoor)
,,
.
..

Flevo 2010 was revolutionair. Voor het eerst in mijn leven moet ik Flevo uit mijn eigen spaarpot betalen en omdat ik natuurlijk niet zoveel geld wilde betalen, had ik me maar opgegeven voor Medewerker. Meerdere vriendinnetjes zeiden dat Stellagebouw wel het leukste was, en dus heb ik dat maar op eerste keus gezet, met podiumbouw en hekkenbouw op de tweede en derde keus. Ik werd stellagebouw ( waar M. en L. heel blij om waren, want zo zat ik bij hun in het team, en zij beweerde ECHT dat dit het leukste team was) en ik was blij dat er maar 50 euries van mijn rekening af werd geschreven in plaats van 115. Wist ik veel wat me te wachten stond.
Hoe kon ik op dat moment nu weten dat Stellagebouw zo veel zou toevoegen aan mij flevo-gevoel en dus ook aan mijn leven? Hoe kon ik weten dat dingen in elkaar bouwen in de stromende klote-regen zo ongelofelijk leuk kan zijn?

Meteen de zondag al hoor, toen ik met M.Verschoof aankwam bij het stellagebouw-clubje. Het regende en al snel zaten we bij een stel onbekende mensen in de tent en maakte we een rondje met allerlei dingen. Ja, ik voelde me meteen al goed, hoewel ik wel benieuwd was hoe mensen er dan in het licht uit zaten en hoe dat stellage bouwen nu eigenlijk echt in zijn werk gaat.

Dat werken kwam ik al snel achter. Ik ga echt niet allerlei termen uitleggen en ook niet wijs over 207 of schoren of diagonalen of draai of vaste koppelingen of wat dan ook, want zo wijs ik ben helemaal niet en ik ga ook niet doen alsof.

IK heb eigenlijk helemaal geen zin om over Flevo te vertellen. Ik heb er al ZOOO veel over gepraat met jan en alleman. Vooral met mn vriendinnetjes. dat was leuk. En nu heb ik dus geen zin meer. En wil ik eigenlijk gewoon Rue Royale luisteren, want dat maakt mijn hart blij!

Ik update wel weer als het niet meer regent.
Lydia

3 opmerkingen:

Bree zei

ohw. nouw. dan vertel je toch nix.
eerst even net doen alsof er heul wat komt en dan.. geen zin.
nouw hor.

Lydia zei

tja. maar das wel eerlijk he. En , ik heb Flevo 1 neergezet, dus er kan altijd nog een 2 komen.

Bree zei

ohw eerlijk he.. jaja

nou vooruit danmaarweer