zaterdag 28 augustus 2010

oude wijven uit de sloot halen is vies.

Ik voel me een oud wijf.
Ik ben de hele tijd moe.
Ik heb de hele dag rugpijn. Ik kan niet meer bukken zonder mn hand op mn heup te laten rusten en een zuur gezicht te trekken en in een awkward positie te gaan staan.
Ik voel me een soort van zinloos.
Mn haar doet raar.
En ik moest vannochtend onder een koude douche.

Het zit wel allemaal lekker mee hoor, zo vlak voor het nieuwe begin van mijn bruisende leven als kersverse toegepaste Biologie studente. Ik ga maandag op Velwerkweek, naar een ontzettend spannend plekje. Misschien wel dat ene plekje waar ik gewoon eigenlijk helemaal niet wil zijn : HOEKELUM. Voor de mensen die niet weten waar ik woon, en waar hoekelum is. Als mijn huis mijn neus is, en Utrecht is het puntje van mijn grote teen, dan is Hoekelum de neushaar die NET uit mijn neus te voorschijn komt. Ik ken Hoekelum op mn duimpje, nee, op mn Mulan bedoel ik, want ik rijd daar elke week rond om mijn nobel ros. Gelukkig gaan we ook naar de Ginkelse Hei, waar ik maar een keer per maand kom op de mooie zondag. Ik ben benieuwd of ik deze week nog iets ga zien wat ik niet wist. Dat zal ongetwijfeld wel lukken, want ik moet een Loep meenemen, en ik ben nog nooit rondom de kaasboerderij geweest MET een loep in mijn handen.

Het leven zit lekker mee.
Gelukkig regent het niet de HELE dag, want dat had ik niet aangekunt.

He, let niet op mij, ik ben gewoon moe. Ik ben niet echt verdrietig hoor, een beetje maar.
Nou, tot volgende week. Dan zal ik overigens weer een STUK blijer zijn, Echt. en ook een stuk minder moe, en ik hoop ook dat mn rug niet zo zeer doet, en dat mn haar weer normaal is en dat het is opgehouden met regenen.

LIEFS

7 opmerkingen:

Maarten zei

Plezier!

Bree zei

wat een uitdaging om in een ozo bekend gebied toch nog een heleboel nieuwe dingen te ontdekken!

;D

have fun babe

Marjolein zei

Wauw, een loep. Dat is wel weer een keer wat anders. Ik ben benieuwd naar al je spannende verhalen, wanneer ben je weer terug in ede? (Hoekelum is en blijft gewoon bennekom natuurlijk ;))

Martijn Johannes van den Berg zei

Opzich wel logisch dat ze beginnen in de place-of-all-places, BennekomCity. Schade dat je moe bent, ik had het vandaag ook echt, en ik ken meer mensen die het hadden. Maar het kan nog erger. Ik moest vanavond mijn band plakken, op mijn laatste vrije avond. Okee das geen wereld ramp, maar ik houd er gewoon niet van..

Else Noë zei

aaah, balen dat het veldwerk niet in timboektoe is maar als jij niet gaat slagen voor dat project dan slaagt niemand. (always look on the bright side of life!)

Purperpolletje zei

En HOE is het in HOEkelum? Nog wat ontdekt met je loep?
Ik vind het ook wel heel sneu, hoor, voor je. En de Ginkelse hei is ook zielig. O, trouwens, als je nog wat interessants aan militaria vindt (dus geen kogels want die fase hebben ze al gehad) houden de Polletjes zich aanbevolen. Die militairen laten soms hele uitrustingen achter, met écht interessante dingen (dure horloges, camera's ed.)

jacq zei

Tsja, Nathan mag tenminste naar Horst (bij Venlo of zo). Die boft maar, maar dan mag je wel intern voor een lief bedrag. Wel leuk, maar..........zo gaat de beurs wel hard.
Ach en Ook Nathan was moe, ik zelf trouwens ook van de eerste dag school. Nieuwe indrukken kosten namelijk gewoon veeeeeeeeeeel energie! Succes bij je biologische ontdekkingen.