vrijdag 25 juli 2008

It's very nutritious

Liebe Leute!
Daar bin ich weder, zuruck ins Holland!
We hebben een heel leuke tijd gehad van tien lange dagen.
85 foto's, maar ik laat er maar een paar zien.
Ook de spannende, lachwekkende en o zo bijzondere verhalen komen allemaal nog, die wil ik jullie allemaal graag vertellen. Maar je moet begrijpen dat ik morgen weer een week weg ga..
Hier dus wat kleine impressies, met kleine verhaaltjes.

Onze eerste wandeltocht was in heerlijk weer. We zaten in Jerzens, Pitztal en waren omgeven van bergen met sneeuw, Gletsjers, Steile rotsen, en hier ook te zien, toeristen. Gelukkig is het Pitztal niet zo toeristisch, maar de Hoch Zeiger ( berg) wel.

Prachtig blauwe luchten de eerste paar dagen van onze vakantie. Erg warm, erg mooie beelden. Zo hier twee berggeiten, die mij de hele reis vergezeld hebben. Ik noem ze Joop en Simon.

De laatste 5 dagen gingen we een huttentocht doen. Van hut naar hut, 5 uur lopen of zo iets. Helaas was het weer iets minder goed. Zoals je kan zien is er veel verse sneeuw gevallen, waar wij doorheen moesten lopen. Ook was er veel mist. Hier kan ik nog hele spannende verhalen over vertellen, want die huttentocht was me er een.. Heel veel gelopen, heb nu echt harde kuiten.

Omdat we zoveel liepen aten we instantmaaltijden, waterkoken, noodles erbij en eten maar. Het was hier erg koud, en we waren blij dat we wat te eten hadden.
Zoals je kan zien was Annelies ook mee, de vriendin van Josse. Dat vond ik erg leuk. Ik ben benieuwd wat zij er van vond. Je kan het vinden op: www.anneliesaandepraat.blogspot.com

Tot zover.
Tot over een week!
Liefs

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat moet een hele belevenis zijn geweest :D. Zie uit naar de uitgebreide verhalen!

Geniet van je tweede vakantie :D hihih

Tot Flevo

Marjolein zei

Klinkt als genieten :)
ik ben ook weer back in holandia.
totvanmiddag!:)