woensdag 6 augustus 2008

Ojoo

Hej!
Ik dacht, laat ik weer eens wat van mezelf horen.
Met mij gaat het heerlijk goed, geniet vol op van mijn vakantie.
De afgelopen dagen kan ik wel bijzonder noemen. Ik ging ( samen met mijn gezin) naar een conferentieweek van het KAW( dat interkerkelijk gebedswerk). vanuit daar worden wij "gezonden" naar Amerika. De Mensen waar we bij gaan wonen kwamen dinsdag. Dat was natuurlijk heel interessant.
Hier, ontmoet ze eens:

Dit zijn Paul en Hilary, vader en moeder van 7 kids, Josh en Abby waren mee. Paul is enorm muzikaal en heeft verscheidene cd, moet je maar opzoeken. Ze praten heel iers, dus dat is af en toe moeilijk, maar ook heel grappig.

Dit is Joël, 18 jaar en half duitser, half engelsman, waar ie heel trots op is, want hij is alles behalve een Amerikaan houdt ie vol. Hij heeft veel humor, wat het heel gezellig heeft gemaakt.

Josh, die zichzelf Gilbert noemt, is ook 18 jaar, en enorm slim. Je kan alles aan hem vragen en weet het antwoord. Hij is een beetje stil, maar ook heel aardig.

Abigail, Abby of gewoon Abs. 16 jaar oud, gezellig en rustig. We kunnen het goed met elkaar vinden, en ik denk dat het in Amerika alleen maar beter wordt. Daar zie ik naar uit.

Joël, Gilbert en Abs waren van zondag tot dinsdag bij ons in huis. Ze hadden nog onderdak nodig, want dinsdagavond vertrokken ze voor 2 weken naar Belfast. Het was heel erg leuk. We zijn naar Utrecht geweest, hebben dejouled, boerengolf gedaan en naar de Rijn geweest. Ze houden van Nederland, en vinden Ede heel mooi en leuk. Ook weer eens wat anders om te horen over Ede.
Nu weten jullie een beetje meer over ze. Met hen, en al hun vrienden mag ik het een jaar uithouden. Dat gaat me makkelijk lukken denk ik:)

Liefs!

1 opmerking:

Anoniem zei

heey lydia
super leuk joh, tis wel fijn dat je et goed met ze kan vinden anders wordt et nogal lastig om et een jaar uit te houden:P
volgens mij wordt et eg een leuk jaar voor je, weinig school, allemaal nieuwe vrienden enzo
ik zie je 6 september weer(Y)
gr bart