vrijdag 11 juli 2008

Hieves

Ik geef het maar gewoon toe,
Ik heb een hyves.
Geen idee hoe het werkt, geen idee wat je er mee kan, geen idee waarom ik het dan wel heb.
Misschien gewoon omdat heel veel mensen het wel leuk en handig en gezellig en persoonlijk vinden. Misschien spreek ik zo weer eens andere mensen.
Ik heb geen idee hoe je me kan toevoegen, maar dat moet je zelf maar uitzoeken. Heb 8 vrienden. Zo bizar. Ander hebben er 384, das pas bizar. Dat kan niet eens. Hoe kan je nu zoveel mensen VRIEND noemen? Of is de ene dan meer vriend dan de ander.. Ik heb geen idee. Nu ik er zo over na denk, vind ik het raar adt ik er mee begonnen ben. Maar goed, misschien is het toch ergens goed voor.

Dag.
Lydia

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hyves of hi of hieves kan handig wezen... even wachten tot morgen en dan kan ik je toevoegen omdat je dan te vinden bent in de zoekmachine!

Wel leuk hoor... Kan ik je eindelijk eens krabbelen of nee beter nog tikken! hihih!

Nou ik gaat er weer vandoor want ik word een beetje gek van dit weer in NL ik ga naar dromenland ofzo ff een stukkie vliegen door de bijbel of een ander boek

ThomasvDijk zei

Je bent niet de enige hoor :p. Ik had het laatst aangemaakt zodat ik dan niet meer van die irritante mailtjes kreeg :o.
En bij mij blijft de teller lekker op 0 staan, lekker vriendloos :)
Maja hyves is gewoon stom (A)

j zei

sjongejonge... ook nog een hyves drbij nemen als je je myspace niet eens bij kunt houden ;)

je weet wat ze zeggen over hooi op vorken :)

(ja ik weet het, ik heb een myspace terwijl ik mn blog niet eens kan bijhouden... maar voor mij ligt alles natuurlijk anders;))
check mijn site voor een geniaal filmpje...

senseo de hipste
xxx