woensdag 14 mei 2008

O man

Hallo
Zei de Zon.
Hallo
Zei België.
Hallo
Zei opwekking.

En hallo zeg ik tegen iedereen die wederom op deze pagina terug keert om de verhalen van mijn vakantie en daarbuiten te horen. Ik groet jullie met nog een iets moeig en ziekerig gevoel en met wat langer haar. Met een wond op mijn knie en bruine schouders.
Met het gevoel dat vakantie zoveel leuker is dan op school zitten.

België was relaxt, bruin worden, lezen, zingen, Ligretto, Paardrijden, zwemmen en Familievreugde


\


Opwekking was met iets meer problemen.

Misselijk, Kotsen, slapen, hitte, balen. Het was niet zo leuk om ziek te zijn. Iedereen was wel heel aardig voor je hoor. Maar je mist toch een hoop. Er waren best veel seminars waar ik wel heen wilde, die ik helaas toch moest missen. De gezelligheid was wel heel fijn, ik heb me uitstekend vermaakt. De zondag was ik trouwens wel beter, hoe wonderbaarlijk. Toen dacht ik dat het geen kwaad kon om om half 5 pas te gaan slapen.. Wel dus, want ik zit nu officieel ziek thuis. Het gaat wel weer goed hoor, ik ga morgen weer naar school. Niet dat ik veel mis met die K*T KWT uren. Keuze WerkTijd uren. Je mag zelf inplannen wat je doet. Je leert er geen hol, maar ze kunnen wel zeggen dat je op school zit en dat je dus druk bezig bent.
Ahum.
Hier nog een paar foto's

Hopelijk tot snel,
Lydia

2 opmerkingen:

Marjolein zei

Oooh opwekking was zoó nice :)
Kvind wel dat als we volgend jaar weer allebei gaan dat we elkaar meer moeten zien. Afgesproken?

nog n beetje beterschap,
xx

Lydia zei

Ja inderdaad..
K vond het wel een betje leeg zonder jou..
Gelukkig zie ik je elke dag;)
Lydia