dinsdag 29 april 2008

To live a day in the Jug..

Mijn eerste vakantiedag is goed gegaan.

Mariska en ik hebben 8,5 uur in de Jug gezeten en elkaar 24,5 uur gezien ( ja, ik droom over Mariska)
Hier wat beelden. Ik Heb geen windows moviemaker ofzo, dus je moet ze maar allemaal afzonderlijk kijken.
Ik heb trouwens ook een nieuwe hobby gevonden. Maar dat zie je straks.
Deze post is nog lang niet afgelopen.
Hier even een tijdschema wat we gedaan hebben:
11 uur, Koken met sterren en special guest Marjolein!
Kwart voor 2. We waren in de Jug. We hebben gepoold, gedart, Yatzee gedaan, Een verhaal geschreven ( ik doe het jullie niet aan die hier ook nog bij te zetten) . Jet kwam langs met een banaan, dat vonden we erg leuk.
Dubbelen, kaartenhuis bouwen, we hebben ons vermaakt
Rond 6 uur gingen we eten ( friet en frika's en bier natuurlijk)
We hebben tot Half 8 gepoold, en moesten toen naar Malie-P om op te passen.
We vonden de bubbelgum erg leuk.
Toen moesten we weer naar de Jug, waar tot onze grote verassing Marinus zat! Dat was heel leuk, en zo kwam kwart voor 2 steeds dichter bij. Na veel moeilijke vragen van Trivian ( tip, speel dat niet om 1 uur) Was het echt tijd om te gaan.

Doodmoe plofte we in ons bed en vermaakte ons met onze dromen.
Natuurlijk moet je ook opstaan:
Ik heb echt genoten van deze dag. Als je nog is een keer iets leuks, onstpannends en slecht voor je gewicht wilt doen, ga dan je record Jugzitten verbreken.

Owja, ik zou jullie mijn nieuwe hobby laten zien..
Komt ie dan hea:



Lydia

5 opmerkingen:

ThomasvDijk zei

gefeliciteerd met je record ... :P of heb je het weles langer volgehoude??

ene houd die camera is recht joh!

Marjolein zei

Wauw
wat een kooktalent hebben die meisjes toch,
:)

Tinkolo zei

AAAAAAAAH neeeeee niet de pannenkoek dubbel met kaas ertussen, gewoon helemaal volgooien met jong belegen als je hem er net in hebt gegoten en dan later gewoon in zn geheel om draaien!
Ik heb liever knapperig dan die kleffe zooi :S :P
Trouwens, voor elk uur in de jug kan je een sigaret rekenen voor het meeroken :P

verder nog opm.
-Mariska = Cewl
-Marjolijn/Marjolein ;) = Cool
-Lydia(zusje;) = Cool

mag ik nog handtekeningen van de stars???

Geniet van de kikkers! :)

Tinkolo

Lydia zei

Tinko, dat is helemaal niet waar.
Als je rookt, dan reken je dat als 1 sigater. Tenzij je er 2 rookt.
En toen we er zaten ( s'middags) hing er helemaal niet zo'n rooklucht als normaal hoor.
Lydia

MARIS KAAS? zei

JAA HET WAS LEUK EN JE POST IS OOK LEUK!