zondag 27 april 2008

Vakantie!!

Iedereen geniet van de Zon, ( zee), en vakantie.
Ik dacht, laat ik een fotocamera kopen.
Dat heb ik dus gedaan.
Een vet coole Kodak.
Natuurlijk moest ik alles uitproberen, dus hierbij wat uitprobeersels.
Daarbij ook een kicke filmpje van een zekere Lydia die een dubbele salto achterover doet.
En natuurlijk verschillende kleuren, dingen en dangen.
Zo voor de vakantie is dat natuurlijk wel leuk, zo'n eigen dingetje waar ik me lekker bij kan uitleven!

Zo ga ik maandag naar de Hei met Marjolein en Mariska.. Wil je mee Sms dan ff ofzo( ik heb geen btg meer).
Donderdag naar Concours hipique. Daar krijgen jullie natuurlijk ook foto's van:)
En dan maandag, 5 mei naar Belgie!!
Joechij.
Ik houd zo van Belgiƫ. Daar krijgen jullie natuurlijk nog meer foto's / filmpjes van.
Man, ik kan niet wachten

Lydia

4 opmerkingen:

Marjolein zei

Jaa hij's hip!
Zou je mijn strekfilmpje ook ff op youtube willen zetten? :)

kus

ThomasvDijk zei

Nou Nou, veel plezier er mee :P

De hei is echt heel lekker met dit weer joh, ik woon der lekker dichtbij dusja :p

Fijne vakantie nog

-.- ik kan die verificatie soms echt niet lezen :(

j zei

mooi! hij maakt mooie foto's
vooral die tweede
zal/mag ik een keer met jouw camera een photoshoot van jou maken? :)
xx

Anoniem zei

Wat een leuke blog over vakantie.
Ik heb hem onder mijn favorieten gedaan, kom zeker vaker terug.