maandag 31 maart 2008

The End?

Als je iets met een kelder lijkt, is het mijn site wel. De aantal bezoekers keldert maar door. Naar beneden helaas. De statistieken wijzen erop dat er steeds minder bezoekers komen en meer pagenieuws. Waar ik in week 12 nog 172 bezoekers had, bleef het in week 13 steden bij de 164. En ik ben bang dat deze vordering door blijft gaan als er niet iets gaat veranderen.
Toch moet ik wat dank uitspreken.
De meeste bezoekers komen via Marjolein en Maarten( supermaver). Daar kan ik dan toch dankbaar voor zijn.
ik ben dan wel weer internationaal!
8 komen uit België. 3 uit Noorwegen, 3 komen uit Austalië, 1 uit Noord en 1 uit Zuid- Amerika. En 1 uit Duitsland, Ecuador, Italië, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Zweden en deVerenigde Staten.
Relaxt of niet?

Ondanks dat, ben ik toch verdrietig.
Daarom maar weer eens een poll:
Moet deze site verdwijnen?
Vul hem in, hij kan van levensbelang zijn.. voor mij

Lydia

7 opmerkingen:

ThomasvDijk zei

nou nou dat is wel een heeeeele grote daling zeg.... ?

als je nou van 172 naar <100 ging ok, maar 8 mensen verschil ? who cares :D
Eneh is 164 lezers niet genoeg???

Ik zou gewoon lekker doorgaan.

Dineke zei

geluk zijn er altijd mensen die goed kunnen overdrijven ;-)

j zei

ben je nu naar complimentjes aan het vissen?
nou,
DIE KUN JE KRIJGEN!!!!!

Marjolein zei

Beter dat wij samen een 'bezoek onze blog-campagne' gaan opstarten? Met mijn bezoekersaantallen gaat t ook niet heel denderend goed ofzo.
Of mensen huppelen meer buiten rond ipv binnen te zitten, en vergeten daardoor dingen als blogspot. Oeii, dramaaa

Maar jij mag blijven van mij:)

Anoniem zei

Lieve Lied, stop maar NIET!

Anoniem zei

Wat is de meerwaarde van dit blog, voor God, voor jou en anderen? liefs

one and only hypnos zei

Je hebt meer dan genoeg bezoekers. Ik zou het niet opgeven. En blogs dalen en stijgen nu éénmaal heel snel op het vlak van bezoekersaantallen. Je hoeft er niet mee in te zitten.