dinsdag 19 februari 2008

Vette hap

Ah, lekker weer in de Mac.
Doe mij maar een groot Bigmac menu met een McFlurry m&m's.

Weet je hoeveel kaloriën je dan op eet?
Big mac - 495
Frans friet ( groot)- 470
Fritessaus - 65
Coca Cola ( groot) - 210
Mc Flurry - 390
1630 bij elkaar.

Dat is 83% van je Dagelijkse Behoefte.
83!

Dat is dan 1 maaltijd..
Doe je er een eggmuffin en vers fruit bij als ontbijt en je zit op je 100%.
En dan heb ik het alleen nog maar over kcal!
Vet = 122%. Daar ga je er dus overheen!

Gestoord zijn ze, en dik die Amerikanen!

En dat leer ik allemaal op de Zondagavond..
Hartige groeten

Lydia

11 opmerkingen:

jossei zei

nou, dan mag ik als eerste reageren: wat ranzig en bah!

dat je zo'n plaatje op je blog durft te zetten. lekker zeg.

Anoniem zei

die heeft philip soms als msn plaatje

steven

ThomasvDijk zei

ghehe dat plaatje heb ik al wel vaker gezien :S.
Dat je zo kan leven pff.
Ochja niet teveel dan komt het wel goed.

Unknown zei

Amerikanen vallen gewoon op dikke mensen en zijn daarom Dik voor elkaar..?

Anoniem zei

mja
met zo'n figuur hoef je inderdaad geen kleren meer aan. lijkt me warm genoeg :) ofzo.
maar ja, beter dus niet de mac!
lieeefssss
(myspace mail gehad?)

Marjolein zei

bah

Dineke zei

Bah,

kon hij niet even 1 ding aantrekken wat te maken heeft met kleding?

Anoniem zei

getsiemennie, wat vreselijk goor...

Anoniem zei

uuh, dat plaatje is te ranzig:S
Liefs,

Anoniem zei

maar t was wel gezellig in de Mac. Beetje jammer dat ik de maandag erop als Daniël tomtom Danse werd aangesproken door Mali-P. tsja t gebeurd.

Anoniem zei

ah ranzig hee!;)