zondag 3 februari 2008

Mijn weekend

Maandagochtend, 8:57.
Wat is er dan nog fijner dan je weekend te overzien.
Het was echt een leuk weekend, waar veel verschillende dingen, mensen, gedachtes voorbij zijn gekomen.
Het begon vrijdag, toen de open dag van ons streek in aantocht was. Als One hadden wij een lokaal en een stand, dus wat voorbereidingen waren wel nodig. Tussendoor nog even gewerkt, en toen hups, snel naar school. Al snel kwamen toekomstige bruggen aan alle kanten aangevlogen, en even leken onze armen te kort. We hebben met veel mensen kunnen praten, we hebben verschillende reacties gehad. Na een avond veel praten, lachen en kijken ging ik samen met Judith naar huis, om op Simon te passen. Die ging slapen, de vader kwam thuis en dus kon ik nog even naar de Jug.
Dat was de vrijdag.
Zaterdag was ik er weer vroeg bij. Een zware nacht, maar ik werd met een uitgeslapen gevoel wakker, om 8 uur, zelfs voor mijn wekker. Ik had alle tijd om naar de sneeuw te kijken en me te verwonderen waarom het nu nog steeds geen lente was.
Op school aangekomen moet ik toch nog wel wakker worden. Vandaag was er weer open dag. Het zou zwaar worden. Gelukkig viel het mee. Weer was het leuk.
Blablabla
Feestje van Job, dat moest natuurlijk een groot succes worden, want er werd al de hele week over gepraat. En ja het was leuk.
ZOndag, jeugddienst. K was best zenuwachtig hoor.. Gelukkig ging alles goed.

Wat foties, Zie hier Job, altijd serieus, en nu zeker helemaal nu die 18 is geworden natuurlijk.

Hier het hele bandje bij elkaar, niet allemaal goed te zien.

Al met al dus een fijn weekend gehad.
Nu begint de week weer. Die zal ook wel leuk worden. Zo gaat het.
Gezegende week. Lydia

2 opmerkingen:

ThomasvDijk zei

toe maar, druk weekendje.

ps, het is Maandag :p

MARIS KAAS? zei

ik kreeg kippenvel tijdens het liedje die we in 3 groepen deden. super mooi was dat!