dinsdag 5 februari 2008

Van alles

wauw,
kijk in de videobalk, mijn eigen liedjes!
Wha, er komt er binnenkort 1 bij.
Nieuw lied geschreven.
Ook dat doe ik nog in mijn vrije tijd.
Zingen, gitaar spelen, piano spelen, bassen, schrijven, dichten..
Dat zijn eigenlijk mijn creatieve hobby's.
De laatste tijd doe ik veel te veel aan bassen..
Soms overdrijf ik echt te veel. Maar waar het hart vol van is..

Laatst keek ik in mijn verzamelbak, met al mijn creaties. Leuke dingen kom je dan tegen. Even kom je dan weer terug in de tijd. Gelachen heb ik.
Ineens vond ik allemaal oude kaarten en brieven van mensen. Ik ben wel even zoet geweest om het allemaal te lezen. Het doet wel wat met me ja.
Soms lijkt het alsof dingen bewaren heel stom is, en iets wat helemaal nergens op slaat, maar dat is dus neit zo. Het is echt leuk. Foto's bewaar je ook. Maar wat je zelf gemaakt hebt, heeft zoveel meer waarde.
Ik wil alles bewaren. De leuke dingen, maar ook de slechte dingen. Later als ik 70 ben..Dan lees ik alles terug enzo, en dan denk ik wel dat ik moet lachen. En dan speur ik mijn berichtgeschiedenis af.. En dan moet ik nog harder lachen.
Dat lijkt me wel wat.

Maar kijk nu eerst maar even die filmpjes
Lydia

5 opmerkingen:

Marjolein zei

Hihi dat liedje voor Sjoerd :)
was ik alweer vergeten joh!
Jaa dingen van 'vroeger' zijn zoo tof ea, zowel foto's, als tekeningen, als brieven (hahaha las pas weer iets in dat schriftje wat wij ooit hadden, geniaal!)
Ook je blogarchief terug lezen is supertof zo op zn tijd :)

Beter wel veel dingen bewaren waar je een herrinnering aan hebt :) (is herrinering met 2 r'en of 2 n'en?:P)

xx

Anoniem zei

Op zolder ligt nog véél meer van jou van vroeger, dus als je je nog 'es verveelt, wat bij jou gelukkig zelden voorkomt, kun je je nog in dat deel van je verleden verliezen...

Je weet wel...(Oeps, alweer puntjes)

Lydia zei

haha
mama:)
cool, maar mijn kinderwerkjes van die tijd hoef ik niet zo persee meer te zien
haha
lYdia

Martijn Johannes van den Berg zei

hee liedje:)
ik zou zeggen, ga door met het schrijven van liedjes, en zingen:)
doeg

Anoniem zei

hej lyd,
dingen bewaren is cool! IK sta ook bij je filmpjes met m´n salto:)
groetjes ruben