zondag 24 februari 2008

Exit for me

Met iets wat verdriet begin ik dit berichtje. Met de gedachte dat alles wat ik nu opschrijf niets meer blijft dan een gedachte, en een herinnering.
ho Lydia, niet zo melodramatisch ( heerlijk woord).
Het was je eerste baantje maar.
Tja, nu dus niet meer.

Ik ga niet vertellen hoe vet cool dimme dit baantje was, want dat viel wel mee enkele voorbeelden:
- vroeg opstaan
- bijna nooit koffie
- nat!
- vies
- KOUD!

En het ergste is dan nog die baas. Poeh, wat zal ik daar nou eens over zeggen?
Hij was zo blij blijkbaar dat ik weg ging dat hij het volgende mij cadeau gaf:

En groot dat ie is!
Nee, alle gekheid op een stokje:
Jullie kunnen allemaal stikjaloers zijn, een betere baas dan de Groentekoning kan je niet vinden, nooit.
Ik ga nu niet alles zeggen wat er zocool en gaaf aan mijn ex-baas is, dat vraag je maar zelf aan hem;)
Dus, groentekoninkje, als je het leest:
De Hartige groeten
De ex-groentehofdame!

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Snik snik snik,
She's gone. Mijn allereerste personeelslid is vertrokken. Ondanks het gemopper over vroeg opstaan, koud, nat en te weinig koffie kijk ik met leuke herrineringen terug aan de tijd met mijn groentehofdametje.

Lieve Lydia ik hoop dat je een leuke en gezellige tijd hebt gehad en dat je iets van me hebt geleerd over het vak. (nee niet stiekum via internet herfstsalade gaan verkopen)
Hoe ga je het nu doen met AL je PATAT en VIS op zaterdagmiddag?????

Lydia heel veel succes verder en geniet maar van je paashaasje. Je hebt hem verdient.

De groente,
Michael de Groentekoning

Martijn Johannes van den Berg zei

de hartige groeten =D haha, en das toevallig, ik heb vandaag ook een paashaas naar binnen gewerkt, die een studiegenoot toevallg in zijn jaszak had zitten=P aleen was ie al een beetje zacht.. maar die paashaas van jou is wel heel hip=)

hug

j zei

ff doorbijten.

j zei

ff doorbijten.

j zei

(die eerste was voor jou en de tweede was voor de groentekoning. eerlijk zullen we alles delen..)

Marjolein zei

Beter 1 fijne exbaas, dan helemaal geen baas.

:)

Tinkolo zei

Wie is J?

j zei

wie denk je?

Anoniem zei

You did?

Anoniem zei

komt maar een klein beetje op hetzelfde neer wat jij zei mayo:P

Anoniem zei

komt maar een klein beetje op hetzelfde neer wat jij zei mayo:P

j zei

ja, als je het zo wil schrijven.

Anoniem zei

Jan? :P

Lydia zei

judith,
dnak je wel voor je reacites
Ik snap er zelf niets meer van, maar dat hoeft ook niet misschien

GRoet
lydia