maandag 3 maart 2008

Smullen maar!

Zo hé, een Update mag zo onderhand wel.
Na een week vakantie heb ik dan eindelijk weer de tijd om wat te schrijven.
In de vakantie heb ik trouwens niet zo veel gedaan hoor. Wel veel genoten, geslapen, bewogen.

Ik heb zo ook voor mijn ouders en mezelf gekookt. Ik heb het diner zelf voorbereid. Ik heb het genoemd naar mijn eigen ervaring met dit geweldige diner : diner á la hutte. In oostenrijk heb ik dit namelijk ongeveer hetzelfde gekregen in een hut op 2 kilometer hoogte. Ik had al lang het idee om het na te maken, en hier is dan het resultaat:
Een heerlijk bord vol gezonde dingen!
- gebakken, bekruide krieltjes
- salade met lichte dressing
- een ei met heel dooier ( heel belangrijk) met daaronder een vers gebakken tosti.
Even wat fritessaus erbij en smullen maar!



Dit waanzinnige lekker, makkelijk maal bracht mij op het idee om wat vaker mensen uit te nodigen voor een maal voor twee. Dus wil je lekker en verantwoord eten? Bel me op, en ik maak dit heerlijke gerecht voor u!*
* vraag naar de voorwaarden

Lydia

7 opmerkingen:

Supermaver zei

Jep! Wanneer?


Oh, wel eerst even de voorwaarden vertellen...

Dineke zei

Mmmm...

wanneer kunnen we beginnen met eten?

Lydia zei

Haha,
De voorwaarden zijn:
- alleen in te dienen voor een week van te voren.
- het koken gebeurt op een bestemming ter plaatste ( als je dat écht niet wil, dan mag het ook hier)
- Kosten die het eten kosten worden door de eters vergoed, of een fooi is ook goed
- deze actie loopt tot 20 maart.
Lydia

Marjolein zei

Ter reactie op jouwn reactie op mijn blog;
nee, ik heb een andere teller, moet je even naarr http://www.motigo.com gaan en daar een account aanmaken, teller aanmaken, code plaatsen op je site, en hupsa.. Dan staat er op de plek waar jij het geplaatst hebt zo'n plaatje (iets metrood volgens mij?) en als je daar op klikt krijg je de statestieken van je blog te zien (of natuurlijk ff gewoon naar die site gaan en inloggen, dan kom je dr ook :))

Ik wil wel een x met jou dat eten
mag dat ook?
xx

ThomasvDijk zei

heb je weer niet zitten opletten bij NL? (of komt da door de leraar :P) lees de voorwaarden is goed door :P..

Maarrr het ziet er wel lekker uit, en volges mij ook niet moeilijk te maken, ofwel?

O en je kwam op het id om mensen uit te nodigen maar we moeten jou wel opbellen??? :D

tschuss

(ps je moer daar rechts volges mij nog wat aanpassen dat slaat op je vorige tekst)

Martijn Johannes van den Berg zei

oo ziet er echt lekker uit =O
ik denk dat ik wilco maar eens op de hoogte ga stellen..
of met de hele commisie van de jeugdkerk =D

Hug =)

j zei

tosti met aardappel?