dinsdag 4 december 2007

Zo goed?

Oké oké,
Altijd wel wat aan te merken hé die mensen. Dit niet goed, dat onduidelijk.. Maar goed, braaf volg ik alles op. Lydia verteld met een t, Een oor foto verandert voor een foto waar je wel mijn hoofd op kan zien, alsof dat beter is.

Vandaag was het een best aardige dag op het streek, ook mijn school. K had vandaag een te grote trui aan, heerlijk was dat. Ik stond vanochtend op, en ik dacht: 'Vandaag heb ik zin om iets te groot aan te trekken, gewoon omdat dat leuk is.' Dus liep ik naar de kast van mijn vader en moeder. Mijn moeder had nog een mooie grote zwarte trui. Hij zat wel lekker. Én, hij was te groot. heerlijk. Want het zag er echt niet uit. Maar daar gaat het ook helemaal niet om. Het gaat erom of je het ook echt draagt omdat je het lekker vind zitten.. Ik droeg het omdat ik het lelijk vond. Dat vind ik ook een geldige rede.

Ik heb gister weer foto's zitten maken. Soms heb je dat hé, dat je ineens allemaal foto's wilt maken. En omdat er niets verdachts rondliep, heb ik maar wat foto's van mezelf gemaakt. En van 1 heel bijzonder iets. Maar dat mogen jullie zelf raden. Ik verklap het toch niet.
Nou, zie hier dan de 'supermaverlook' ( snap je niet waar ik het over heb, kijk dan op http://www.supermaver.blogspot.com/ voor uitleg)

En dan nu het bewijs dat ik het kan: met 1 oog scheel kijken en met het andere oog recht. Het is wel een beetje beangstigend, maar tot zekere hoogte een hele prestatie!
En dan nu, last but no least.
Het mysterie.
Wie dit raad heeft het goed.
Maar wie dit leest is het vierde beest.
Een stier ging naar een weiland daar was toen al een stier
De 1 stond in de verte de andere stond hier.
En aangezien boer beuvink dit slecht begrijpen kon.
Heeft hij een lied geschreven een lied dat zo begon:
Een stier ging naar een weiland daar was toen al een stier
De 1 stond in de verte de andere stond hier.
En aangezien boer beuvink dit slecht begrijpen kon.
Heeft hij een lied geschreven een lied dat zo begon:..

Je bent het 4e beest!
Lydia

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik gok dat het het tapijt/de vloerbedekking is!

Kus
Esther

ThomasvDijk zei

Ja die ene scheve foto is echt beeldig..... :p

"Wie dit raad heeft het goed."
Meen je dat nou? Dat van esther dacht ik eerst ook, maar het heeft wel wat weg van een gehaktbal :p (zal wel niet waar zijn)

Marjolein zei

thomas, wat voorn gehaktballen eten jullie thuis? :|

Nee het is uuhm, puuh, nee ik herken het niet.

Maar je moet vaker zo hafl scheel kijken, staat je best goed
(tandartsen zijn niet goed voor mijn sarcastische opmerkingen, t niveau is enorm laag :P)

Lydia zei

haha
jullie komen er nietecht uit he?
Jullie lusten er geen gehakt van, f wel soms;)
Wauw, scriptisch;)
Maar bedankt voor de complimentejes
ik zal heteens vaker doen

Anoniem zei

Ik wil het goed hebben, ik denk dat het Basterdsuiker is, maar dan heel dichtbij.
Of het is van een hond die toch eigenlijk geen popcorn luste..
Of het is van zo`n pudding, die je in het begin van Amélie ziet (die je met een lepeltje stuk kan tikken...crème Brulee ofzo)
- een schaaltje melk, sinds 2005
- gehakt pannekoek
- soort van bejaardenpap
- heel erg verkouden zijn
- ontstoken oor
- tussen je tenen
...goed ik vind het nu vies
aangezien ik net mijn bed uit kom, stop ik met ideeën. Ik trek het niet meer.

Martijn Johannes van den Berg zei

hmhm, kj, als ik het raad heb ik het goed, hmhm juist.
hm..
hmm..
hmmm..
*denkt*

maar die foto,

1. Het is van erg dichtbij genomen, zo dichtbij dat het voorwerp zich binnen het dichtsmogelijke brandpunt afstand van de lens bevind.
2. het is iets met vocht, dat moge duidelijk zijn.
3. Je hebt de foto(gelukkig) niet verder bewerkt.

Maar! er is een andere (erg betrouwbare)reden waarom het 'spul' op de foto onscherp is: Het ligt in het water. De glinstering verdedigt deze hypthese, gezien ik er zeker van ben dat de glinstering neit van vocht van het 'spul'komt. Het lijkt iets te zijn dat in het water ligt, en gezien ik niets organisch kan verzinnen wat er zo uit ziet wanneer het in het water ligt denk ik..

Als jullie een vissenkom hebben, zou ik zeggen dat het de steentjes op de bodem van jullie/jou vissenkom/aquarium zijn.

o kmoet naar [jullie]school(jaja martijn naar het streek)

hmm.. ik zál het goed raden...

Anoniem zei

Uhm, nog niet helemaal opgeloste oploskoffie...?
Ellen

Anoniem zei

cornfalkes! (H)

Lydia zei

ne
jammer
Het is gehakt
Lazen julile die scriptische omschrijving niet>
Dniel heeft dan het meest gewonnen, komt met zjn gehaktpannekoek toch wel het meest in de buurt.
Dniel wint.
Maar julie zijn wel allemaal het 4e beest;)
Lydia

Marjolein zei

Uuhm, thomas heeft gewonnen denk k met zn gehaktbal? :P
xx

Marjolein zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Nee! Ik win!

ThomasvDijk zei

Dniel said...
Nee! Ik win!

:( i wanna win