maandag 3 december 2007

- - -

- de poll
- de lay out
- de stand van zaken.

Daar gaat dit berichtje over.
De poll is tot zijn einde gekomen. En over de uitslag ben ik tevreden! Zeer. De meeste bezoekers gaan toch wel voor degene die God heeft uigekozen, met pukkels of zonder. Opvallend is wel dat uiterlijk toch ook nog wel telt. Dat is ergens ook wel goed, er is niets mis met een mooi uiterlijk hebben, daar mag je best op vallen.
Er staat weer een nieuwe poll voor jullie klaar!

De Layout.
Ik vond het zwart wel mooi, maar nu heeft ineens iedereen zwart. Dat is dus niet zo leuk. Mijn andere site is wit, dus dat kan deze ook niet zijn. Knaken. Ik heb lang gezocht, maar ik denk dat ik het heb zo, zo vind ik hem leuk. Maakt niet uit of je dat ook zo vind.

De stand van zaken.
De stand van zaken is goed.
Lydia

3 opmerkingen:

Marjolein zei

aa toffe layout zo! :)

'toen ik nog maar een klein kleurpietje was,...'

Supermaver zei

Mooi hoor! Alleen die foto... Als er dan ook nog 'dit ben ik' onder staat, lijkt het helemaal of ik het blog van een oor lees.

Anoniem zei

hm ja
deze layout is ook prima
want
het gaat niet om de buitenkant
zo.
over oneliners (misschien moeten we daar met ONE toch maar iets mee doen) gesproken

okee beetje chaoscomment
maar
lydia verteld is wel met een t
dus als je nog tijd over hebt om taalfouten te corrigeren..