zondag 9 december 2007

Win

Dniel wint, Thomas wint..
Dniel wint, Thomas wint..

Ik weet het niet.
Het was duidelijk geen gehaktbal, want die is rond.
Het was ook duidelijk geen gehaktpannekoek, want dan zou er ook pannekoek te zien moeten zijn.
Het was gewoon doodsimpel gehakt in een pan.
Ik vind daarom dat jullie allebei gewonnen hebben.
En jullie winnen:
Niets.
Net zoveel als de andere, die het helemaal niet goed hadden.
Eigenlijk helemaal niet eerlijk.
Julie hebben het geraden, zij niet. Zij winnen niets, maar jullie ook niet.
Ergens lijkt dit op een vergelijking, ergens in het Boek.
Zo zie je maar dat ik nog best rechtvaardig ben.
Toch?
( snap je nou helemaal niet waarhet over gaat, vraag het dan maar aan mij, dan zal ijk het uitleggen.
Als je het vorige bericth leest + de comments, wordt je al een stuk slimmer.)

4 opmerkingen:

Marjolein zei

haha, de vergelijking van de man met de wijngaard? Dat de mannen die halverwege de middag pas begonnen met werken net zoveel kregen als de mannen die 's ochtends vroeg al begonnen waren?
Fniet..?

Lydia zei

heel goed

Anoniem zei

Als je het snapt..kan je dan ook iets winnen?

Lydia zei

waarom wil je zo graag iets winnen?
stel dat je iets vet stoms wint?
Wat zou je willen winnen, mij een basles geven?
Lydia