dinsdag 20 november 2007

Weerman

Mensen blijven mensen, hoe bekend ze ook zijn.
Zo was ik gister bij Martijn, de zoon van Reinier van de Berg, om aan het filmpje van de jeugdkerk te werken. En naast wie zat ik tijdens het eten? De enige echte Reinier van de Berg. Maar het was helemaal niet zo bijzonder, behalve dat ie af en toe op tv komt.
Maar waarom schrijf je er dan een stukje over op je blog?
Omdat het toch wel leuk is te vermelden. Het slaat natuurlijk nergens op dat je helemaal raar zou moeten doen als je naast een Bnner zit. Maar hij wordt natuurlijk minder Bnner als je hem kent.
Het was een leuk gesprek, daar niet van.
Echt een mening heb ik hier ook niet over, maar alsnog, als ik iets niet wil vergeten, schrijf ik er toch maar een stukje over.
Liefs!

3 opmerkingen:

MARIS KAAS? zei

Ik ken geloof ik geen bn'ers..
Met de koningin, Jan-Peter, en André Rouvoet uitgesloten. Oke, en nog een paar.. Maar als ik naast een bn'er zou staan zou ik ze denk ik niet eens herkennen.

"Sorry, maar waarom deelt u ook al weer handtekeningen uit?"

Martijn Johannes van den Berg zei

WOW! zat jij naast Reinier van den Berg?!!(let ook ff op die 'N' achter 'van de' lydia, voor het geval je ooit zou willen weten hoe je mijn achternaam spelt ) Die met die vet aardige leuke knappe zoon?!(ja heel flauw, he).

en waarom schrijf je niet een stukje over vast het leukste potje sims dat je ooit hebt gespeels:p, of over de zielige Martijn die jou op het station stond te (ver)wachten(maar kon jij ook niets aan doen), dat wil je ch ook niet vergeten(a),

Maar ik heb hier eigenlijk na 17 jaar ook nog geen mening over, vandaar dat deze reactie uiteindelijk zo nutteloos is..:p

kus

Anneliesj zei

zozo daaraan hou je vast een waardevolle herrinnering lydia, o nee beter nog, het is een waar geschiedenisstukje..te belangrijk om te vergeten, misschien wordt dit stukje ooit een belangrijk bewijs, of een aanwijzing van iets,een puzzelstukje uit een geheizinnig complotachtige gebeuren of een waardevol ondersteunend argument, of..zwamzwam.. ;p
Ik zag je reactie op mn blog, dus ik dacht, natuurlijk ga ik ff reageren op jouw blog!Maar las je dat stukje over die bijzondere weerman op mijn blog, wat denk je daarvan? ;p

liefsj