woensdag 14 november 2007

Oeh!

Even een verhaal uit een oude doos..
---------------------------------------------------------------------------------------------
** UPdate.. Heb er voor Marjolein de Typfouten maar even uitgehaald:)
Maandagochtend.
Een hele lege school, ongelofelijk!
Het lijkt niet te kunnen, maar het is toch zo. Alleen Philip en ik zitten er. Phil aan de overkant en ik hier. Hij leert, ik doe dit. Er is een meisje met een te groot T-shirt die koffie heeft gekocht. O, en rechts van me zitten Manon en René. Geen idee wat ze doen. In het theater zaal zitten 5 brugmeisjes, nu 6. Ze hadden vast 1e uur vrij. Geen idee wat ze dan hier om 9 uur al op school doen. Ha, daar komt Rick Poellert voorbij, die is te laat voor z'n tentamen, doet ie goed.
Er komen steeds meer bruggen langs. Ik begin zo onderhand door te krijgen dat Simon ( mijn brugbroertje) helemaal geen uitzondering is met z'n : 'Ik heb nog 3 kwartier om op school te komen, ik moet opschieten' Alle bruggen zijn zo, alle bruggen doen dat.
Martijn en Willen komen voorbij. Dat zijn beste bruggen hoor. Martijn doet een beetje raar, maar dat zal wel aan hem liggen. Hopelijk zien ze met niet , dan moet ik met ze praten en dan moet ik weer zo lachen om Martijn. Ow, There on to me.. knaken.Ha! Mijn gezag helpt! Ik keek ze aan, negeerde ze en ze liepen gewoon door. Hoera, wat zijn maandagochtenden toch fijn op school!
De bruggengroep heeft zich nu ongeveer verdriedubbelt. Staan te wachten op de bel. Gestoord zijn ze, echt rare wezens, bruggen. Aj, mijn kont onderbreekt mijn gedachtes, hij is warm geworden door op de verwarming te zitten en nu smelt ie.
Kijk eens aan, hordes mensen komen naar binnen. Hadden zeker 1e uur vrij, gek, ik ook. Maar waarom zie ik ze dan allemaal binnen komen zonder dat ik er zelf deel van ben? Ohja, ik zit hier al een uur, vergeten.
Bio valt uit maar dat wist ik niet, dus zit ik hier nu nutteloos op school, dus kan ik deze onzin schrijven. Nu weet ik het weer, was het bijna vergeten. Dineke komt op me af, School begint te leven.
Laat ik nu maar ophouden, want ik zie mezelf binnen komen.
Liefs Lydia

3 opmerkingen:

Marjolein zei

Hee dit ken ik :D
(lydiaaa, dr zitten wel heeeul veel typfouten in dit x hoor :P)

Marjolein zei

whaha, aapje :)
Nee, mij boeien die typfouten niet, maar je kon soms dingen wel heel erg dubbel opvatten door die typfouten, en dat is lastig :P

Sorry, ik zeur :)

Martijn Johannes van den Berg zei

Ow leuk verhaal, en goed dat je je typfouten er uit hebt gehaald, maar eh, ik mag aannemen dat je 'typfouten' express met een hoofdletter 'T' hebt geschreven...:p

kus