zondag 9 september 2007

Talent en totters

De talentenjacht van het jaar is ook weer afgelopen. Hoe jammer ik dat ook vind. Het was wel weer lekker zweten met een microfoon in je hand. Opzich was het liedje niet zo moeilijk, en er waren niet heel veel mensen, maar een liedje zingen als je superschor bent omdat je de dag daarvoor gemiddelt 3 uur geslapen hebt is niet echt prettig. Mijn zenuwachtigheid komt toch wel ergens in voort. Alsnog was het leuk.
Zie onderaan het fimpje ( houdt even rekening met de hoge noten, die een beetje fals waren, maar goed, zie dat maar door de vingers, iets met een verstopte stem)
En het vervolg

Ach, de derder prijs vind ik neit slecht, volgend jaar winnen we!
Meer foto's op
en verdere.
Vanmiddag bij Supermaver op kraamvisitie geweest. Was leuk. Even in het boerse bennekom, dat deed me goed. Fijn ook die écht boergeuren en spinnenwebben. Het babytje was heel lief, dat is ze nu vast ook nog. Toch hadden we een spannende discussie, 1 of 2, totter of speen, kraanwater of niet.. veel geleerd, Ik denk maarten ook.
Lydia

4 opmerkingen:

Anoniem zei

http://images.google.nl/images?hl=nl&q=totter&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi

zien wij daar een speen?
Nee.

Juist..

Supermaver zei

Haha! Dat gedoe over die totter sloeg werkelijk alles! Ik heb even overwogen om jullie allemaal naar buiten te vegen (-:

Sjoerd zei

Wauw Lydia! :D Ik ben echt trots op je! Ik keek dat filmpje en dacht echt: aaiight, dat is mijn vriendin en kijk is hoe goed ze is, zelfs als ze bijna niet heeft geslapen!
hou van je!
Sjoerd

Anoniem zei

Hee lied!

leuk man ..zoo'n talentenjacht.. ik heb hem nog niet geluisterd want ik zit hier nu op school...maar ik heb ff gevraagd aan mijn ouders of je mag logeren weetjewel die zaterdag voor mijn verjaardag en dan tot zondag en dat mocht wel:) dat andere meisje komt waarschijnlijk vrijdag al:).. maar ik dacht dat ik miss wel slim had bedacht dat het leuk was als jou ouders jou op komen halen.. (als ze dat zelf nog niet hadden bedacht) en dan kunnen ze gelijk na 2 maanden saralieke zien:P
en trouwens zondag in de ekerk preekt Siegfried Woudstra.. ik weet niet of je hem kent maar hij is wel echt goed!

nouja ik hoor wel van je!

p.s. (Je stukken zijn niet te lang:))

liefsxx,
hannelore