maandag 30 april 2007

thuis

home, thuis, zu hause!

daar ben ik weer
terug van Goor en Lochem
Goor en lochem waar ligt dat ergens? nou dat kan ik je wel vertellen hoor.. neem de trein van ede naar zutphen en ga vanaf zutphen door naar oldenzaal..
daartussen ergens!

ik ben dit weekend bij een vriendin geweest die ik al ken toen ik mezelf nog niet eens kende. toen ik nog in luiers huilde en niet zonder mun moeder kon! Hannelore boerrigter..
ja, ze woonde eerst in ede en onze ouders waren bevriend met elkaar ( dat zijn ze nu nog steeds) maar ze verhuisden naar Goor.. maar omdat ik haar toch wel miste moest ik langskomen.
het was een geslaagd weekend! lekker bijgekletst, gelachen, met de Jeugd van de kerk vna haar gesport, gevoetbalt, gekletst..
nieuwe mensen ontmoet, nieuwe ervaringen

toen ging ik door naar Lochem. daar woont Daan. en daar ging ik gezellig langs om de vkantie mee te vieren en om door het o zo mooie Lochem te wandelen, een lust voor het oog..

ik zou zeggen: Hannelore ( + bijhang ( familie, jeugdgroep)) en Daan
BEDANKT!

lydia

6 opmerkingen:

Anoniem zei

klinkt als een heerlijk weekend
lekker sportief en gezellig(Y)
heb je nog wat bijzonders gedaan met koninginnedag?

ik heb ook wel een fijn weekend gehad
ik ben met mn broer mee naar amsterdam gegaan zondag en ben daar blijven slapen
was ook erg leuk
er kwamen zondag avond hele mooie auto's naar amsterdam en hele dure
en die zijn we gaan bekijken
was eg gaaf
mja ook vermoeiend als je eerst erg lang moet wachten voordat ze er zijn

groetjes bart

Anoniem zei

Lydia,

Het was inderdaad een geslaagde 30 april hier in Lochem. Gezellig nog even de verre rit naar Ede gemaakt in de auto.
Lydia, jij bedankt.

Liefs Daan

Anoniem zei

ps. hoe kan ik ook zo'n paginading maken?(a)

Anoniem zei

www.blogger.com
en dan spreek thet voor zich
toch?
when you need help, ask me, I'm the superwoman today
jeuj
ofniet
vergeet dat maar :P

Maar lydia, ik vind dat je nu snel weer in ede moet komen, zodat ik jou weer kan zien
want volgens hannelore is haar club veel leuker en wonen in goor allemaal leukere mensen dan hier (nu is dat niet zo heel gek als daar familie van mij woont. maartoch) en ik ben het daar niet mee eens (A)

kus

MARIS KAAS? zei

ik ken hannelore ook!
ik weet nog dat ik samen met hester ruzie met haar had.. sjonge. lang geleden! ze hebben tog heel veel kinderen die familie? :p

Liefs!

Lydia zei

haha
hannelore is geen familie
maar leuk dat je dr zo herrintert:P
Lydia