maandag 7 mei 2007

JB

hoi!
daar ben ik weer, terug uit Duitsland.
ben net 1 dag terug uit Goor en omstreken en dan de volgende ochtend door naar Duitsland Sauerland. lekker met het gezinnetje genieten van het weer en van elkaar ( zoals mijn moeder dat noemt).. en dat hebben we gedaan.!
donderdag kwamen Rindert en Bianca ( nicht en aangetrouwde neef) en Annelies ( chickie van mun broer) ook nog, dus een dolle bende!
heb het erg naar mun zin gehad!
mijn sleutelvoorwerpen, waar ik deze vakantie niet zonder kon waren:

mijn minipisooltje en mijn piloten bril die ik van mijn broer uit Rome heb gekregen.
ik kreeg de reactie van mijn familie dat ik zo in een JamesBond film zou kunnen spelen..
jahoor, zie je het al voor je, mij met zo'n pistooltje in mun hand?
nee dat dacht ik ook..
k ben gewoon maar experimenteren en heb een soort van strip gemaakt van mij als James Bond Girl.. ofzo..
kijk, lees en Huiver/lach
( hm dan moet dat stomme internet natuurlijk wel meewerken,anders heb ik me niets voor níets zo uitgesloofd..)
poeh, ik moest even geduld hebben,wat zou ik inde tussentijd kunnen vertellen?
ik kwam in Duitsland op het idee om gewoon een JamesBond Feest te houden.. alle mannen in zwart pak met gel in het haar naar achter.. vrouwen in leren rokjesjurkjes met lang haar en dikke lippen.. en we drinken de hele avond blody Mary's en een Mistery Gast ofzo.. :P en we kijken natuurlijk James films en kijken we wie heb het beste kan imiteren.. en dan gaan we nachts op straat om mensen eerst bang te maken en daarna te redden..
of sla ik nu door?
het is in ieder geval en goed idee
of een goede tijdverspilling
aj wat is dit voor rotzooi! dat stomme internet
ik had zoiets leuks in mijn gedachten..
allemaal leuke fotootjes van Lydia..
bah, vervelend als je zo afhankelijk bent van andere.. van computers nog wel die kunnen niet eens denken!
wat zou de wereld een stuk makkelijker zijn als we gewoon alles zelf zouden kunnen doen en als er iets niet gaat zoals je dat zelf wilt ,dat het gewoon aan jezelf licht..
maar gelukkig is dat niet zo, want dan zou ik gek worden alle dingen die ik verkeerd doe en waarvan ik niemand de schuld van kan geven! slecht is dat eigenlijk
hij doet het het lot heeft besloten dat ik getoond mag worden als JamesBond Girl.
er was eens een JmesBond Girl.. ze heette lydia. de baas van lydia had een uiterst moeilijke kwestie voor haar verzonnen.. eentje die alleeen de beste aankon.

snel pakte ze haar geweertje. "ha "zei ze tegen zichzelf. 'misschein is mijn pistooltje wel klein en lijukt hij stom., het is wel mijn geweesr.. ik leef ermee. ik slaap ermee. en
niemand kan me dit pistool van me af nemen! ik maak deze misseie tot een goed einde!'
en zo ging ze op weg.
ze zag mensen. goede mensen slechte mensen. mensen die ze kon vertrouwen en mensen die je liever niet tegen kon komen. maar Lydia ging door.
op een gegeven moment, in het holst van de nacht zag ze hem. de tegenstander. nu kwam het er op aan. alles wat ze had gedaan om hem te vinden was goed geweest. nu kon ze niet langer wachten.

daar lag ze dan.
oog in oog met het geweer van de tegenstander.
wat kon ze nog doen? was ze in de val gelopen?
maar nee!
vrees geeen kwaad want ik ben bij U .
en toen zomaar uit het niets daar was ze:
peigf paf pauw
en de schruk was dood!
einde

Lydia

4 opmerkingen:

Anoniem zei

WAUW
Superhero (H)

Lydia, zullen wij n 'het is zomer dus wij vieren feest' feest geven, en dan iedereen waterpistooltjes geven (en raketijsjes om in de sfeer te komen). Maar dan wel de leren rokjes weglaten?

Kus

Lydia zei

hhaaha ja geniaal:P

Anoniem zei

gaaf!
leuke strip joh
ik vind em eg grappig
en zo'n james bond feest is eg een goed idee
alleen heeft iedereen een pak?
anders moet men maar een pak huren(Y)

ben je de hele vakantie in duitsland geweest of heb je ook nog thuis kunnen genieten van de vakantie?

groetjes bart

Maiku zei

jij slaapt met je "geweer"? O_o