dinsdag 13 maart 2007

Xtreme fun

wat doe je als je ineens 1e 2 uur vrij hebt?
a. je gaat je bed weer in en je slaap nog door
b. je gaat naar buiten en bestudeert de vogeltjes
c. je gaat je huiswerk maken
d. je gat koffie drinken en koekjes bakken ( dat kan alleen voor vrouwen, want mannen kunnen geen 2 dingen tegelijk)
e. je gaat youtube filmpjes kijken.

ja
en dan doe je e en dan zie je het onderstaande filmpje


ongelofelijk grappig, als je het mij ( en maaike vraagt)
lach en reageer..

greets
( laten we maar weer eens origineel zijn)
lydia


6 opmerkingen:

Anoniem zei

heey lydia

egt een heel gaaf filmpje
ik had em al eerder gezien maar dat maakt niet uit
maar waarom had je opeens de 1e twee uur vrij?
viel gym weer uit?
of heb je op woensdag gym

maar ik kan wel 2 dingen tegelijk
ik kan bij informatica opletten nu
en ik kan weer een comment poste
:P en ik ben tog egt een jongen

het is weer heerlijk weer eg heel fijn
alleen ik ben pas om 4 uur uit
das wel heel jammer
mja ik ga weer verder met informatica
anders wordt mn leraar boos:p

groetjes bart

Lydia zei

ik had zowieso al het 1e uur vrij maar toen viel muziek ookal uit.

en ik heb op donderdag gym;)

Anoniem zei

ow oke
ik ben er niet helemaal bij met mn hoofd
informatica is eg te saai
maar ik ga ff je volgende post lese(Y)

groetjes bart

Anoniem zei

Hallo meisje met de enge fiets

ik heb op woensdag gym bart ;)
Morgen turnen :D
en dat dan 2 weken, en daarna 2 weken geen gym, ook wel ns fijn, uitslapen enzo :D

maar ik ga naar de trampoline fzo :)
Gaaf filmpje trouwens :)

xx ander meisje

Malie-P zei

Dat filmpje is ook één van mijn favorieten ja! Ik kwam hem vorige week ook tegen. Humor!

Anoniem zei

ik ben eg in de war met alles de laatste tijd
sorry mensen het kan heel goed zijn dat ik iets zeg wat niet klopt
verbeter me dan alsjeblieft even

groetjes Bart