zaterdag 3 maart 2007

soldaten van de ongenuanceerde levensgenieters

Ahoy!
Het is zaterdag.
je hebt trampolinegespronge.
je bent moe.
je hebt geschildert.
je hebt weer energie.
dus wat ga je doen?
samen met marjolein?
tuurlijk. verkleden!
een superleuke hobby..
zo kwamen marjolein en ik er achter dat er een vuilniszak vol met oude legerkleren was
noiu dat vonden marjolein en ik natuuurlijk Reuze INressant! wat zou er in zitten?er zat in. 2 onderbroeken 5 paas sokken, 2 broeken. een jas, een cape ( zo een van frodo uit lotr), brutels, tas, veldfles, handschoenen, netje, monddingetjes, touwtjes.. en een naaisetje.nou, marjolein en ik verkleede er lustig en rustig op los..
en na wat gelach hebben we toch nog maar wat foto's gemaakt
marjolein, ons computerwonder maakt er een filmpje van..
en dat heeft ze heel snel gedaan, want dat filmpje is er nu al!!
dat is het bovenstaande filmpje.
door een of ander iets kan ik het niet verplaaatsen, en ik ben ook zo dom om dat dan niet te vragen.
maar goed, geniet er rustig van
om jullie even op te vroleijken alvast wat foto's.
wil je niet doorklikken?
kijk dan naar beneden



jaha, echt soldaten, al zeg ik het zelf.
met een haarnetje en een vledfles!
hoe zijn wij op dit iedee gekomen?
door mijn moeder.
ja sommige van jullie kennen mijn moeder wel. die heeft van dat soort ideen. neit dat we ons zo moesten verkleden, maar wel dat "we eens die soldatenkleren meosten bekijken"
nah en dan doe je dat als je Lydia of Marjolein heet, want verkleden is, zoals al eerder gezecht onzo hobby..
ten slotte wil ik jullie attend maken op 2 net nieuw binnengekomen nieuwkomers in de blogspot.web-log branche.
dit is de Site van Jobbus en Rubenous ( zo meen ik mij dat te herinneren)
een kiekje waard, al zeg ik het zelf
dit is de site.. tja van lisa en misha.
ook leuk om te zien!
en zoals de soldaten alstijd zeggen als ze weg gasan:dag
majoor en luitenant in het leger van de ongenuanceerde levensgenieters

14 opmerkingen:

Anoniem zei

ik moet toch zeggen dat ik frodo's mantel/cape/whatever toch iets mooier vind. misschien omdat ie gemaakt is door elven.
maar leuk nagemaakt;)
beter wel verkleden.
wat mij weer doet denken aan onze verkleedpartij na flevo, weetjenog lied? met die foute mantelpakken hahah! echt voor herhaling vatbaar, dat soort evenementen...

ja en rubenjobs blog is dus echt wel vet fijn. vooral de comments (die zijn op dit moment nuttiger dan de posts..)

nja oke. ik uh..
nou
ik ga wel koffiedrinken.

Anoniem zei

hahaha
heerlijk om zoveel vrije tijd te hebben dat je zoiets kan doen
ik moet echt stoppen met werken
et is eg niet goed voor me

leuke foto's(Y)
die handschoenen zijn wel eg heel raar maar wel grappig
jullie hebben je wel vermaakt vanmiddag
voelde je je weer helemaal kind?
of vind je dat je zowieso al een kind bent?

ik moet eigenlijk duits leren maar dat kan niet met een computer met internet midden op je bureau
dus dan ga je weblogs bekijken en beantwoorden

echt een hele onzinnige post dit maar dan moet je mijn posts maar niet lezen want ze zijn meestal niet heel zinnig

groetjes bart

Lydia zei

ahoy maten!
ik voel me altdij kind:)
behalve als ik op school ben, want dan verachten alle leraren ineens dat je volwassen bent en overal zelf wel voor kan zorgen

nou goed
lydia

Anoniem zei

haha

leraren hebben er idd een hekel aan als je zegt dat je het zelf wel kan
dat je in een tussen uur wil gaan werken zodat je eerder uit bent ofzo
maar dat is tog het hele doel van de tweede fase denk ik dan
maar dat begrijpen ze niet op school

ik ga weer door met duits leren
ik ken al 2 hoofdstukken:D:D(Y)
(van de 6 :S)

groetjes bart

MARIS KAAS? zei

Hallo!

Ik ben trots op jullie.
Mooi filmpje,
En woohw,
Hoe mooi kan je als soldaat zijn!
Whahah ik zou bijna jaloers worden dat ik die stuff niet heb.
Boehoeee..

Liefs Van Not Wanna Be Soldaat Mariska.

(Jaa snap je hem nog?)

Anoniem zei

lydia
ik ben trots op ons

Anoniem zei

wat betekend ongenuanceerd?

Anoniem zei

mag ik ook meedoen met trots zijn?

WAUW wat een mooie zonsondergang even fotograferen
(geleerd van reinier heh lied;) )

ja
tabee.

Anoniem zei

jij mag altijd trots zijn op ons judith :)

ik heb net gewoon reinier irl gezien (H)
mag ik nu trots zijn op mezelf?

ook al gebeurt dat minimaal 1x per maand?

xx

Anoniem zei

jawel
behalve dat ik echt een hekel heb aan de uitdrukking 'in real life'.
maar dat wil ik je nog wel een keer uitleggen, mocht je daarin geinteresseerd zijn.

verder; www.engelbert.com

Anoniem zei

HAha.. altijd leuk verkleden!

Anoniem zei

ja wij waren er eerder dan ruben en job:P goed speurwerk van je,. jouw blog is ook vet, ik ga even genieten van deze mooi dag,.
doei!

Anoniem zei

Lydiaaa!
Hm, ik had jouw blog ook al gevonden, maar tot mijn grote schaamte nog nooit iets achtergelaten! Dus dat werd maar eens hoog tijd!
Lydia, je bent echt hip! :)
Zo, dat moest er even uit!
En zo kom ik weer aan het einde van deze nuttige reactie ;)
Liefs,
Lianne

Anoniem zei

ik heb je blog al 100den keren gezien
maar ik vind em nog steeds vet mooi(Y)
ik ben nu een beetje niks aan het doen
ik denk dat ik zo ga proberen iets aan mn brommer te doen
ik moet em heel nodig maken(Y)
veel plezier met oppassen vanavond

groetjes bart