woensdag 10 januari 2007

nog eentje





hallo!

omdat ik toch wel heel veel comments krijg, vind ik het tijd voor een nieuw berichtje.
gebeurd:
vkantie. lekker niets doen. lekker zwemmen, met marjolein naar arhnem waar je mega veel nieuwe kleren koopt, veel izngen, veel gitaar spelen, veel piano spelen, oud en nieuw vieren met familie, feestje bij mariska waar je een enge film ziet met jim cary,( ik vind hem eng ja), naar familie in duitsland met een megacoole hond die met je stoeit en die je in de houdgreep lecht..

niet gebeurd: daan is niet gekomen, ik heb geen goeie oliboollen gemaakt, ik heb neit trampoline gesprongen ( behalve die ene keer bij mayo toen met bart en dora) niet paargereden, niet mun haar geknipt, niet zoveel aan schoolwerk gedaan als ik wilde.

moet nog komen/gebeuren: over 2 weken toetsweek, heeel erg veel oefenen voor de musical fame dansen zingen, trampolinespringen, haar knippen, baantje zoeken, geld sparen, fruitmomenten inplannen

nou, dat is heel wat. weten jullie ook weer waarik me mee bezig houdt. weten jullie ook weer dat ik geen leven heb, behalve die van mezelf, ( oei, dat is een moeilijke)

nagut.
dag


( ik vnd hem zelf heel ehm, appart)










17 opmerkingen:

Anoniem zei

hee Lydia
heb je nie paardgerede in de vakantie?
je moet een keer met me zus prate ze heeft nu sinds kort een eige paard
dan kan je daar denk wel is op rijde ik weet et nie cker hoor maar je kan et probere

doe je mee aan een musical?!
das eg gaaf(Y)
ik speel zelf nie graag toneel maar vind musicals wel gaaf

mja nog veel succes met alles wat je nog wil doen
ik zie je zaterdag wel weer
groetjes Bart

Lydia zei

ik heb wel een verzorgpaard hoor, maar het heeft gewoon teveel geregend en ik heb teveel andere dingen gedaan/

ja de musical is zeker cool:)
het neemt wel heeel veel tijd in beslag!
je kan wel komen kijken, samen met mayo, dora doet ook mee. vet gezellig:) moet je doen!!

kus
lydia

Anoniem zei

ik wil eg wel kome kijke
word eg wel gaaf
hoe heet de musical?

en ik dag dat je misschien alleen lessen volgde en daaromin de vakantie niet kan rijden

wel gaaf een verzorg paard
me zus had dat ook en heeft dat paard dat ze verzorgde gekregen van de eigenaresse
was se heel blij mee(Y)
maar me ouders niet eg

mja ik kom wel kijke bij de musical maar spelen mayo en dora allebij mee?
graoetjes bart

Anoniem zei

Nee, ik ben toeschouwer (H)
ik ben niet zo'n talentig typ alst over zoiets als musicals gaat (A)

Tot zaterdag/Tot morgen :)
xxx

Lydia zei

de musical heet fame. et gaat over mensen op een dans/acteer/ muziek school. ze maken alles mee. ik zit in de dansgroep. we moeten wel ehm., 5 of 6 dansen doen:) vet gaaf isdat:)

dora zit in et koor, maar ik hoorde vnadaag dat het koor achter de colise staat.. dat is wel een beetje jammer. en stom. zit je in het koor, zien ze je niet eens.. bah.

was vet col vandaag. ik had een tussenuur zonder vrienden en ik was ewiskunde aan het make n ( braafhe) en toen zag ik ineens een muntje naast me liggen. wat is dat vroeg ik me ag. ow het is 50 cent jippie!
dusik heklemaal blij en lekker koffie gekocht. heerlijk is school ( af en toe)
ook gave/gekke/bizarre/stomme/grappige/zielige dingen meegemaakt op school? vertel het en win de prijs voor "het meest bizarre schoolverhaal van 2007!"
jhaha
doeg
lydia

Anoniem zei

Hmm, koffie op school is zoo lekker <3 (cappucino dan (A))
Dat schuim (L)
haha, sorry, ik ben dr lichtelijk verslaafd aan...

Maar dati s wel stom idd, dat je het koor niet eens ziet :(

IkIkIkIkIkIk, heb n zielig schoolverhaal...
Van dat jongetje van 15, die nu in V5 zit en 2 klassen overgeslagen heeft, en NT doet...
Wij gister heel vriendleijk tegen hem praten (Erik, Esther, Stephen en ik) En hij voelde zich duidelijk echt alleen daar, maar toen wij hem zeiden van, hé buiten zijn dr heel veel aan het voetballen, ga meedoen:) Liep hij metteen weg... Maarja, dat vond ik wel zielig, wnat hij komt ook nog ns uit groningen en je verstaat hem nauwelijks omdat hij binnensmonds praat.

En ik was zielig, want ik moest n duitsmondeling done, en ik wist niks meer, en ik wist niet eens meer wat 14 in het duits was, of vakantiebaantje (Ferien, vakantie, Job, baantje, Ferienjob, vakantiebaantje... Goh :))
Maarja, volgens mij heb ik n 5 fzo, want die man geeft écht lage cijfers voor zo'n veel te moeilijke opdracht...

Anoniem zei

idd jammer dat et koor achter de collise staat
maar ik wil wel kome kijke(Y)
wanneer is de musical?

ik moest dus vandaag en gistere werke en precies dan gaat het regenen,onweren en eg abnormaal hard waaien ik werd eg bijna van de weg geblaze
mja ik heb et weer overleeft(Y)
wel weer jammer dat et niet op school is gebeurt want nu kan ik geen prijs winne:(:P

en ik heb geen tijd vandaag en gistere gehad om zooi voor me brommer te hale dus ik ga em morge helemaal make(Y)
ik hoop dat et lukt(Y)
ik denk dat ik et wel red

niet te veel koffie drinke hea
dan raak je egt verslaafd aan cafeine:P en ik denk dat je dat jochie hebben weggejaagt
haha

mja ik heb verder niets meegemaakt dus als ik nu nog meer zou gaan probere te vertelle word et alleen maar onzin

ik zie jullie zaterdag wel weer
groetjes bart

Lydia zei

hoi!
dat jochie is zielig he.. ik vind dat echt sneu voor hem.
en aangezien je de enige bent die toto nu toe heeft gereageerd, mag jij de prijs.. en die is..ehm..
dat je de hele dag blij mag zijn
vindje dat geen goede prijs? dat dacht iik al hha

ik ben nu heel moe. beetje te hard trampolinegesprongen.
ph.
doei
lydia

Marjolein zei

Jeuj :D
dat's wel n fijne prijs :)
dan uuhm, gebruik ik die prijs morgen? Ja?
Want nu moet ik leren, en n verslag schrijven voor bio over de geliefde naaktslakken :)

Hmm, was wel weer fijn, trampolineles :)

Anoniem zei

shit
ik wou net gaan vertellen van die ene leraar die door de aula naar mij riep 'rara pindakaas, wat zou ik nu gaan zeggen?!'
maargoed, de prijs voor raarste verhaal is al weggegeven :( sehr sneu voor mij.

ja de musical fame wordt wel vet dimme behalve dat je ons niet ziet... nougoed..
hee lied, ik heb ook een update gemaakt op mijn site goed heh?! jij staat dr ook heel even in genoemd dus.
ga denk ik nu maar nog een update maken dus het zijn er 2 tegen de tijd dat je t leest. bitte commenten!

Anoniem zei

dat jochie is idd best wel zielig ja misschien moeten jullie hem koppele met een vriendin :P

maar ik ben heel blij met je prijs want ik ga vandaag weer aan me brommer sleutele en dan kan ik het wel gebruike(Y)
ik vind et eg een hele goede prijs

je hebt heel intensief trampoline gespronge en heel goed dus dan is et logisch dat je moe bent en dan maakt dat patatje ook nie meer uit(Y)

mja ik ga weer verder met Elmer Fudd (me brommer voor degene die niet weten wat ik bedoel) :P

groetjes Bart

Anoniem zei

zo hee bart=)
ik moet toch zeggen
dat ik als onbekende
meer over je brommer weet dan over jou

hoop dat ik daarin de enige ben (vandaag geleerd dat het woord 'enigste' helemaal niet betstaat), aangezien het best vreemd is.=) het is dan ook maar goed dat ik voor de rest van je weet dat je best wel dimme bent!

van mij mag je wel weten dat ik graag met lydia naar flevo ga;)

groetje

Anoniem zei

haha
ja me brommer was kapot en ik heb em dus gemaakt en daar was ik blij mee en daarom heb ik dat maar verteld

dit ben ik:
ik zit op trampoline springe (ik kan wel een beetje springe) en op turne sinds kort
ik vind sporten 1 van de leukste dingen die er is
ik zit op et marnix
en ik ben 17 jaar oud
weet je nu meer over mij dan over me brommer?

groetjes bart

Anoniem zei

ik weet trouwens van jou nog veel minder ik weet zelfs je naam niet dus stel je even voor zou ik zegge:p

me achternaam is trouwens koolmees

groetjes bart

Lydia zei

bart wat ben je toch bescheiden! je kan mega goed springen! stel je niet zo aan joh..
en zei jij gister niet dat je al bijna 18 was;) :) zou je willen haha

groet, lydia

Anoniem zei

ik zou zeker wel wille dat ik bijna 18 was want dan kon ik me motorrijbewijs halen en een gave motor kopen in plaats van mijn irritante niet meewerkende brommer
en dan hoef ik tenminste niet zo vaak te sleutele:P
mja ik kan wel redelijk springen idd

maar wat vond je van jordy?
want gistere was ie nog wel normaal maar soms is hij eg irritant:P
mja ik spreek je wel weer via de mail of via hier

groetjes bart

Anoniem zei

haha
laat ik nou net hebben vernomen dat jij 2e bent geworden met trampolinespringen dus volgens mij valt dat 'beetje' inderdaad wel mee. verder, wel dimme verder.
ik ben dus ehm.. judith. (oja)
ik heb geen hobbies, maar hou wel meer van: muziek, zomer, flevo, lydia, gek doen, foto's+filmpjes maken, Jezus, de jug zo nu en dan, en ehm.. commenten op lydia's site:)

zo nou ken je mij ook:p