woensdag 17 januari 2007

fimlpje


halloo luitjes!

hier ben ik weer, mideen in een drukke week.
deze keer e en grappig filmpje van jawel, lydia. het is een tijd geleden, maar hier zat ik nog m,aar net op trampolinespringen en toen wilde ik een salto maken.. het lukte niet helemaal zoals je ziet..

er is nog een filmpje waarbij je me ook hoort gillen , maar ik weet niet of marjolein die ook heeft bewaard.

ik hoop heel erg dat hij het doet!

ik weet nog steeds niet hoe het goed moet, maar zo zie je het ook, gewoon erop klikken een paar keer.
als je goed luistert hoor je op een gegeven moment dat ik in de planten val.
ik beloof dat k na de toetsweek weer een interesante post zal plaatsen, ik heb nu niet zoveel energiem eer over om iets leukers te verzinnen/
reageer vooral, daar wordt ik blij van. en ik ben graa blij zoals jullie weten:)


gezegend leven verder!

10 opmerkingen:

Marjolein zei

Zie onze tuin daar nog mooi zijn ea :)
Maarja, hij wordt vast wel weer mooi, ooit op n dag in de verre toekomst fzo :P

Kzal ns gaan zoeken op mn pc :)
xxx

Marjolein zei

Nopes, geen filmpjes meer van trampolinespringende lydia's :)
Wel van n lydia die probeert aapje te spelen aan n buis aan onze bijkeuken/garage en daar allemaal toffe geluiden bij maakt (H)
(Moet ik die ook uploaden lydia? :P)
xxx

Marjolein zei

Sorrryyyy, laatste reactie, maar we moeten snel maar weer n keer gaan filmen op de trampoline lydia :P
(A)
ich liebe dich (L)

Lydia zei

haha ja die mag je ook uoloaden of hoe dat ook heet:) en ja we moeten snel weer flilmpjes maken dat ik van de trampoline afval;)
lijkt me gezellig
groet
ltydia

Anoniem zei

nou omdat je zo graag reacties wilt :P
leuk filmpje alleen had mayo jouw ik de struiken ook wel mogen filmen:P
ik ben benieuwd naar je aftertoetsweekpartyblogdingetjeverhaaltje of filmpje

auf wiedersehen,

Tinko

Lydia zei

tja. nu moet ik natuurlijk al mijn grapjes en leuke belevenissen onthpouden anders komt er weer neits van. jammer is dat.

ik doe mijn best
lydia

Marjolein zei

http://www.youtube.com/watch?v=GuyCcqjIyZ0

:)
aapje (L)

Anoniem zei

ik had et filmpje al gezien maar hij blijft leuk
vooral de geluiden erbij:P
maar we moeten gaan filme op de wedstrijde want dan gaat ie goed en dan heb je een heel gaaf filmpje op je weblog van je eigen serie waarbij je vet hoog springt (want et is in de peppel en daar spring je vanzelf hoog) en das eg heel gaaf(Y)

mja ik ben een beetje verslaafd aan trampolinespringe dus ik wil graag veel filmpjes hebbe die ik dan kan kijke watn das eg leuk(Y)

groetjes Bart

Lydia zei

haha kijk allemaal dat filmpje..
en ontdek het beest in lijdia

Anoniem zei

het spijt me lydia maar et beest is nie zo moeilijk om te ontdekken als iemand jou eenmaal een beetje kent:P

we moeten eigenlijk zorgen dat we elke trampoles gewoon helemaal op neme of iig veel filmpjes maken dan kunnen we eg lachen om ons eigen domme gedoe tijdens et springe
en dan kunne we alle gave sprongen samen voegen tot 1 filmpje en ook alle bloopers dat is eg vet cool
dan moet ik eigenlijk een videocamera of een digitale camera kope want et moet geen slechte kwaliteit zijn want daar heb ik een hekel aan anders had ik egt al 1000 filmpjes op me mobiel
mja die maakt geen duidelijke

groetjes Bart