donderdag 28 december 2006

emo

hoi luitjes,

omdat zonnige van jullie heel erg denken dat ik emo ben, heb ik even wat filmpjhes opgezocht om het tegendeel te bewijsen;)hier een plaatje van een emo, en dat ben ik dus niet.dus, geniet vooral, deze twee meiden zijn gestoord!ik weet helaas niet hoe je ze op je site moet zetten, maar zo aanklikken is bijne net zo makkelijk.http://www.youtube.com/watch?v=JMvMzQ4Vu-8&mode=related&search/watch?v=JMvMzQ4Vu-8&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=_-Bf7-oU8IE&mode=related&search=
















xzoek de emo;)

dag lydia

24 opmerkingen:

ide zei

heej heej EMOtioneel..

I agree Your words!
( is dat engels )

kom voor je zelf op!
span je lichaam aan !
laat zien wie je bent!
laat zien wart je niet bent!
doe iets!
blaaT!
bakfiets!
fiets-bakken!
Zwam je Leven..!
Draai door! ( ehm.. meschien nu ik )
Weel Lydia!

-
streepj

Anoniem zei

hoi wel/geen emo!

begin me toch af te vragen wat je dan eigelijk wil. iedereen loopt te roepen 'emo', dan reageer je of je het stom vind, zet vervolgens op je blog (en meldt mij) dat je het ook weer wel leuk vind, en nu dit. om te bewijzen dat je het toch niet bent.. ik weet niet of het emo is om veel dingen tegelijk te willen, maar wil je nou wel/niet bekend staan als een emo? of wil je dat worden? of ontken je dat je het bent? of wat dan ook. ik volg het niet helemaal. en voor mij ben je niet echt emo omdat ik je al zo lang ken en een kinki kapsel maakt je nog geen emo. voor mij ben je gewoon lydia=)

mag dat? of wil je geen lydia zijn?

MARIS KAAS? zei

Niet de GVR.
Maar de GVE.
Grote Vriendelijke Emo!

En Reuze Schattig Natuurlijk.

Lydia zei

hahaha
wat een nadenksels toch weer,
ik zie er misschien emo uit,
dat zou k misschien ook wel willen, maar ik wil neit dat iedereen denkt dat ik me dan ook meteen gedraag als een emo. ik wil me ook niet gedragen als een emo. liever wel een lydia.
maar ik ben geen emo. ik zie er zo uit miscchien, ik ben gewoon mezelf.
mariska ji bent lief klein en schattig..
en ik ben REUZE schattig., jahoor:)
dag
yldia

Anoniem zei

heey lydia
ik vind dat je heel gaaf haar hebt hoor
alleen je moet et nie bij mij probere:P
en leuke foto trouwens (eentje waarop je geen rare bek trekt:P)
maar wel jammer dat je vanmiddag zo vroeg naar huis moest
het was nog wel gezellig bij marjolein maar ook erg koud mja
ik had eg bevrore voete
en die twee de hele tijd zegge dat hun voete al weer warm ware:@
mja gelukkig nieuwjaar(Y)
en ik ga me brommer make dan kan je em zien over 2 weke(Y)

groetjes bart

Anoniem zei

whahahahha, maar bart t stond je zo leuk :):P

Maarja, lydia, jij bent gelukkig geen emo hoor...
Je bent gewoon n meisje met tof haar en n toffe kledingstijl die toevallig net wat anders is dan die van de gemiddelde streker.
Dus

(Oja, en geen medelijden met bart hebben hoor, zo zielig wassie niet want hij mocht kerstkransjes eten :))

Lydia zei

nou, kijk,
bart, ik vind het grappig dat je zegt dat k daar geen raar hoofd heb..
ik he bwel medelijden met je. die andere twee die weten helemaal niet hoe het is om bij koud bevroren voeten te hebben! laat ze amar zeuren! ik vind eht heel zielig voor je. ze zouden er iets op moeten vindedn!
maar weet je, wij hebben wel een zalfje tegen koude voeten! gekocht in oostenrijk. mar het helpt maar een klein beetje!
nou goed.
wat een gezeur om niet.
wel een leuke naam, bertolomeus;)
wie heet dat nou weer verzonnen
gtroet
lydia

Marjolein zei

hé hé hé
je wil niet weten hoe koud mijn voeten waren ea
maar wij hadden jouw slimme raad opgevolgt, op blote voeten lopen
en bartje weer niet :P
dus (A)

Lydia zei

bartje?
wat een naam..
nou goed
jongens volgen ook niet vaak een goede raad van meiden op.. dat heb je met jongens. vrouwelijke jongens youden dat wel doen, maar bart is natuurlijk de standaart mannelijke jongeman(A) ghehe
leed vermaak.
sorry

doeg
lydia

Anoniem zei

hahaaha

ben ik eg zo standaard?:P:P
en ik dacht laat ik me sokke niet uit doen want dat ruikt nie eg fijn denk ik:P
maar ik heb wel die andere raad opgevolgd(Y)
toen ik thuis was heb ik me hande gewasse met koud water(Y)
hielp eg goed
maar lydia wat is er mis met mijn naam?:P
trouwens ik vind opsich liedje ook niet heel normaal:P maar wel goed gevonde hoor(Y)

nog harstikke bedankt voor de kerstkransjes marjolein:D

groetjes Bart

Anoniem zei

maar bestaat er een zalfje tegen koude voete???
dat moet ik eg hebbe
ik ga op wintersport naar oostenrijk dus dan ga ik ff naar dat zalfje zoeke(Y)
en Bartolomeüs heb ik niet zelf verzonne volgens mij:P
ik heb eg geen idee wie wel:P:P

groetjes Bart

Marjolein zei

bartje--> Kleine bart? :P
nja, dat klopt eigenlijk niet maar dat maakt niet uit :)

haha, geen dank hoor, ze zijn nog steeds niet op trouwens :O :P

Lydia zei

wow
wAT EEN REACTIES:
fij nallemaal.
je bent niet standaart. je bent gewoon een jongen man, daar kan je ook niets aan doen. denk ik:)
maar dat yalfje werkt niet helemaal. volgens mij kan je ook gewoon een gel ofyo bakken en dan je voeten goed masseeren, daar worden ze ook warm van. dus niet het yalfje maar het insmeren.
nou doei.

bartolomeüs heb ik bedacht..
maar bartje you ik nooit doen.. ji bent helemaal niet klein.. wel kleiner dan ik. mar zeker niet klein.
nou goed,
doeg

Anoniem zei

oke dan
ik zal het zalfje niet hale:P
et was een grapje
mja ik denk dat ik me voeten maar gewoon op de verwarming leg

das waar ook dat jij bartolomeüs hebt bedacht(Y) leuk joh
maar weet je zeker dat jij groter bent dan ik. volgens mij niet hoor:P

groetjes Bart

Anoniem zei

lydia is groter :)
denk ik... (A)

Anoniem zei

dat moete we nog zien:P
volgende trampoles ff meten:P

Lydia zei

ja dat ;lijkt me een goed idee.
en opstaand haar telt natuurlijk niet mee he;) daarmee kan iedereen winnen..
en op je tenen staan mag ook niet. als je wint, doe dat dan eerlijk.
zo, ik vind het wel weer genoeg regels. als het maar eerlijk is.

ik verbaas me erom dat k zoveel coments heb. heerlijk. je brengt leven in de brouwerij bartolomeus. fijn is dat.
dank daarvoor.
tot de volgende les.
goed
lydia

Marjolein zei

haha, mag ik scheidsrechter zijn? :)

Anoniem zei

hahaha
ik ben naar de kapper geweest dus dat omhoog staand haar is geen probleem
hij heeft het te kort geknipt:@
mja ik zal eg nie vals spelen hoor
Marjolein je mag best scheidsrechter zijn hoor
kan ik je toevallig omkopen met kerstkransjes:P

en ik vind het leuk om een beetje comments te geven (lekker nederlands) dus geen dank hoor(Y)
tot de volgende les

groetjes bart

Anoniem zei

je haar geknipt!
:(
dat doe je toch niet..
en dan ook nog te kort,
zonde,
nu maar een pruik zou ik zeggen gagha

neehoor.
marjolein is toch neit om te kopen? tog?tog?

doerg
lydia

Anoniem zei

shit....anders hap je even heel erg. je bent wel gewoon emo en daarmee basta;)

ide zei

lets doe moelijk over alles..!
of gewoon lekker niet..

je zelf zijn voor life!

Anoniem zei

ja ik denk dat ik maar een pruik op doe ja want anders herkenne jullie me niet

en als ik geen pruik op heb dan ben ik die jonge die met zn brommer naar de les komt:P

ik denk dat marjolein wel makkelijk om te kope is hoor
heh marjolein?

groetjes bart

Marjolein zei

hehe, dat ga ik niet vertellen :)
doe maar n poging tot ;)
Tot zaterdag