dinsdag 4 juli 2006

de trampoline nacht

Hallo!
Ja, Marjolein en ik hebben een hele nacht doorgebracht op een trampoline. Natuurlijk hadden we wel wat dingetjes die het makkelijker maakten( slaapzakken, kussens, chips, drinken, zaklantaarn, telefoon( voor als we niet meer durfden) mp3, en natuurlijk een fototoestel). Het begon allemaal maandag met een msn-gesprek. Het ging een beetje over de 'normale' dingen toen Marjolein zei dat een vriend van ons op het geweldige idee kwam om op de trampoline te gaan slapen. Marjolein had alleen het vage vermoeden dat d'r ouders dat niet goed zouden vinden. Ik zag het al helemaal vor me. Marjolein en ik op de trampoline, lekker knus, onder de sterrenhemel.. praten over meidendingen, ja ik zag het wel voor me. Maar eerst moest het natuurlijk van haar ouders mogen. en toen: woow, het mag zowaar:-O dat was de reactie van Marjolein ( handig he, berichtgeschiedenis). We moesten nog even afspreken en alles, maar om 19:51:25 sloot ik de computer af, pakte ik al mun spulletjes en vertrok naar mayo.. Om 10 uur (?) ginen we maar eens richting ons '' bed'', want we dachten dat we nauwelijks zouden slapen. Natuurlijk moesten we even weten hoe het was om op je slaapzak te springen.. of in je slaapzak, of te springen en je slaapzak te gebruiken als keep..( foto's daarvan komen denk ik te staan o www.ijsbeer.web-log.nl )Eigenlijk vond ik het ergens wel spannend. ik hoorde op een gegeven moment een hevig geritsel in de bosjes. Ik dacht dat het de vader van Marjolien was, die ons probeerde te laten schrikken. Snel haalde Marjolein de zaklantaarn. En ik maar zoeken naar die man,.. die was er dus niet, vals allarm. Maar een uurtje later had ik het wél goed. Er stond zowaar een buurman zijn planten water te geven. OM 12 uur.. goed, je moet het maar leuk vinden. Na wat gebabbel en gespring en gefotomaak kwam de moeder van Marjolein eraan dat ze toch echt niet kon slapen met al die herie van de scharnieren van de trampoline. Dus geen gespring meer. Na wat gebabbel werd ik toch wel moe en zijn we gaan slapen, onder een hemel met allemaal sterren( we hebben zelfs een vallende ster gezien!:O).
Oom half 6 werden we wakker. De hanen van de buren en de buren van de buren vonden het nodig om ons wakker te kraaien. En dat is ze gelukt. En het was toch wel behoorlijk koud. Om half 7 ofzo hielden de hanen op en ineens sliepen de meisjes op de trampoline weer. om half 9 werd ik ruw gewekt door Marjolein. Ik moest toch echt wel wakker worden, want om 9 uur moesten we bij de kapper zijn. Met een duf hoofd heb ik de dag overleeft.
doegg
van uw schrijfster Lydia

Geen opmerkingen: