donderdag 6 juli 2006

auditie

ja, ik heb auditie gedaan voor de musical op school. mijn laatste auditie zit er op:) ik heb zang dans en acteren gehad. acteren was het leukst:)
nu nog wachten op de uitslag.. niet zo verrassend, want er zijn 5 meisjeshoofdrollen en ik heb me laten vertellen dat er 70 mieden mee doen, dus officieel heeft iedereen 7,14% kans dat ie een rol heeft. maar dan licht het natuurlijk ook nog aan hoe goed je bent.. dan wordt de kans dus nog kleiner.
mar goed.. hopen jullie met je mee??:)
lydia

9 opmerkingen:

Anoniem zei

lydia, ik duim voor je!

Anoniem zei

ik ook!

Anoniem zei

ik hoop heel erg dat je een rol krijgt lydia!!

Lydia zei

gheheh dat is het voordeelvna anonymous:) dan deknt iedereen dat ik zoveel comments heb:)

Anoniem zei

ja vooral als je ze allemaal achter elkaar stuurt naar jezelf...De tijden staan er namelijk bij. Dus dat komt erg geloofwaardig over :S

Lydia zei

haha, nou ja, et gaat om et idee tog??(A)

Anoniem zei

whahah, lydiaaaa :P
***kind dat je soms ook bent hea (A)
Maar ik duim idd voor je;) :)
X

Lydia zei

wiej:) de uitslag is er..
ik zit in de dansgroep en heb een solozang:)
k weet natuurlijk nog niet wat et allemaal inhoudt enzo...
jkus lydia

Anoniem zei

tóóóóf :D
Gfeli meis!! (K)