zondag 25 juni 2006

een normale dag van Lydia

daar zit ik weer achter de computer. buiten regent. gelukkig heb ik er niet door heen hoeven te fietsen toen ik van de jeugdkerk in bennekom hier heen fietste. zoals gewoonlijk ging er weer heel veel mis. maar nu was de band nog slechter dan anders. niet een goede itnodiging voor alle nieuwelingen, maar goed.
zoals bijna elke dag zit ik weer al mijn site na te kijken of er nog berichten op staan. nee, ik heb vriendloos. dan ga ik mezelf en jullie maar vervelen met een boeiend verhaaltje over wat ik de komende dagen nog moet doen. en dat is aardig veel voor het eind van het jaar. vandaag heb ik gelukkig niets meer, maar morgen moet ik naar de ortho, en heb ik 2 auditie's. zang en dans. jaja, lydia doet mee aan de musical op het streek. Fame. natuurlijk moet je wel auditie doen.. ik denk niet dat ik ver kom, maar goed. die maandag heb ik dan ook nog ONE avond en een feestje. over druk gesproken. dinsdag hoeven we gelukkig alleen maar naar school( 25 minuten rooster) om al onze cijfers op te halen. dan heb ik nog steeds geen vakantie. nee, die begint pas 6 of 7 juli..dat weet ik niet precies. ook dan wer heb ik auditie.. deze keer voor acteren.
en dan hebben we echt vakantie! eerst nog en wekje thuis en dan 2,5 eek naar oostenrijk, dan meteen door naar emmaus, en dan een weekje later of zo naar flevo!! en dan zit de vakantie er weer op, natuurlijk is het eind het leukst, want dan ben ik jarig, joepi.. dan kan iedereen een souvenir als cadeautje geven en lijkt het net alsof ik naar allemaal verschillende landen ben geweest in de vakantie haha.

en dan begint het 4e jaar vna de 5, we zijn al over de helft. de 4e.. tja, hoe zal dat worden? als ik mijn broer mag geloven niet heel druk, maar als ik mijn vrienden ut de 4e( die nu nar de 5e gaan;)) ( ja die heb ik) ma gg eloven. dan wordt het een stressjaar.. en dat is nou net wat ik neit nodig heb..maat goed, dit wel genoeg voorlopig,
aju paraplu

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Woow, jouw broer is de eerste die ik hoor zeggen dat de 4e niet zo druk is :P
Maarja, we zullen zien hea... :)

Lydia zei

haha, je wet het he, zo is mun broer, kan ie verder ook niets aan doen haha