dinsdag 13 juni 2006

christelijke versiertips en meer

hallo!
vanmiddag niets te doen, dus ben ik op de site van X[ist] in Christ beland. das een christelijk jongerenblad.. met allemaal leuke dingen enzo. zo stond er een berichtje in met christelijke versiertips. nou, dat vond ik natuurlijk wel leuk( net dat ik ze gebruik, maar toch) komen ze dan he

"Als jij nou eens tot geloof kwam, dan wist ik dat er ook heel mooie vrouwen naar de hemel gaan. "(evt. aan te passen ‘vrouwen’ in ‘mannen’)

Zullen we samen ‘Hooglied’ gaan lezen onder het maanlicht?

'zo! heb jij je hemelse lichaam al gehad ofzo!'
'
nu ik jou zie ik hoef niet naar Patmos om een openbaring te krijgen'

'als ik jou zie denk ik: kwam de tijd van het vijgeblad maar terug'
'
het is maar goed dat David niet jouw buurman is!'( ik snapte em pas nadat ik em 3 keer had gelezen)

Je ogen zijn als duiven, je haar als een kudde geiten..... complimenteuzer kan niet :-) marlies

Kijk het label in haar kleren na en zeg dan: "Dacht ik al, made in heaven!"

Esther poste hier nog een paar wat serieuze ze komen van een Engelse site:
*Nice bible*
Oh you are cold, Eccleseasties 4:11*
What are your plans for tonight? Feel like a bible study*
The word says "Give drink to those who are thirsty, and feed the hungry",how about dinner?*You want to come over and watch the 10 commandments tonight?
*Is it a sin that you stole my heart?*
Nice braclet. What would Jesus date .. er ... I mean "do"
*Excuse me, I believe one of your ribs belongs to me.

nou, leuk toch?
in ieder geval beter dan iemand onder anw vragen he bart:P
kus lydia

7 opmerkingen:

Anoniem zei

mwuaha, vet grappig:P
( ziet lydia voor zich die op *jeweetwelwie* afstapt en over de tijd van vijgebladen begint te praten...:P )

Lydia zei

nee, mayo.. ik moet jouw tegen hem aanduwen;) en dan kan jij over de rib die hij heeft die van jouw moet zijn;)

Anoniem zei

hahaha, jaa, vast meis (A)
Hij KEEK vandaag,naar Mij ja:P
en niet naar jou, want jij was er niet bij...

haha

Annefrouk zei

'als ik jou zie denk ik: kwam de tijd van het vijgeblad maar terug'
'

was is das?

Anoniem zei

veeeel plzier op JW lydiaaaa ! :D

Lydia zei

snap je em niet annefrouk?? laat dan maar:P ik heb ze niet verzonnen hoor..
waneer kom je trouwnes een keer naar club??
dlydia

Lydia zei

i want a reaction!!