zaterdag 10 juni 2006

de grote dag

ja, de grote dag is geweest. op vrijdag 9 juni wel geteld. wat was de grote dag? ja, toen moest ik naar het ziekenhuis om mijn o zo beroemde 'tumor' te laten wegsnijden. ehm, voor de mensen die hier niets van af weten: het is geen tumor ofzo, dat maken andere ervan, het is gewoon een littekenweefsle heeft de enge chirurg mij verteld. niets engs dus.
ik denk dat als er niet zo moelijk over gedaan was, dat ik dit hier dan helemaal niet zou schrijven.. op school werden ze zo'n beetje gehypnotiseerd door mijn extra huid..( sommige dan)
nu zitten er 3 hegtingen in die pijn doen.. ik kan mun arm niet eens strekken.. dat is leuk joh:S.. amar et ergste is nog wel dat ik 2 weken niet mag zwemmen! wie verzint er nou zoiets? met dit weer, dat kan ik echt niet hoor.
nopu, ik peer em weer, vergeet niet een berichtje achter te laten!!
groeten lydia

2 opmerkingen:

Marjolein zei

haha, dat hebben we gemerkt dat je dat niet kan, 2 week niet zwemmen... na 1 dag houd je t al niet meer vol hea :P
Maar je hebt het goed drooggehouden hoa... Applaus :P

Maar volgens mijn moeder zijn alle chirurgen eng en niet aardig. Dus telkens als mijn broertje zegt dat ik maar chirurg moet worden zegt mn moeder weer dat dat niet mag :P
Niet dat ik van plan was om chirurg te gaan worden, maarja

Lydia zei

haha:)
nou, als jij chirurg wordt,tja..