dinsdag 1 januari 2013

Afgelopen

Het moment is er nu.
2013 begint met het einde van deze blog.

Het wilt niet meer.
Ik maak wel veel mee en als student wonend in Utrecht denk ik dat ik verhalen genoeg heb om over te schrijven en daar zou ik waarschijnlijk ook plezier in hebben, maar het komt er niet uit. En ik wil niet steeds zitten met de gedachte dat ik nog iets zou willen schrijven maar steeds niet doe en dan dus maar met iets kom wat ik niet persee zou willen schrijven.

Afgelopen dus.
Ik verwacht van mezelf niet meer dat ik hier iets ga posten nog ooit, dus ook voor jullie, die al die jaren dit gelezen hebben. Wat een eer. Dank je wel.

Het leven is veel te mooi om op internet te delen. De meeste dingen die het delen waard zijn zijn niet in woorden of plaatjes uit te drukken.

Ik ben een gezegend mens. en ik leef het leven op mijn manier. Doe dat ook!

Lydia

Geen opmerkingen: