woensdag 20 april 2011

Walk with me

Omdat ik nieuwe bergschoenen heb die ik moet inlopen voor aanstaand weekend heb ik vanmiddag een poosje met mezelf en mijn muziek gewandeld. + mn nieuwe bergschoenen dus, waar het allemaal om ging.

Ik ben langs de vecht gaan lopen, richting oud zuilen, dus niet richting het centrum. En WO! Ik was echt, ECHT verbaasd over de schoonheid! Ten eerste het water wat waanzinnig mooi was. Ten tweede de soorten huizen. Heel erg luxe, hippe, enorme, designers huizen met enorm vette tuinen en een stuk verder op de heel erg schattige, knullige, mooie, oude huisjes, dicht op elkaar gepropt met tuinen vol wilde bloemen en steigers met vet mooie boten!
De natuur is betoverend! Weiland met daarin paarden, schapen en groepen ganzen. Kronkelende wegjes langs de vecht, met oevers met mooie waterplanten en schattige brugjes er over heen. Mensen op de fiets, in de auto, of net zo gestoord als ik met bergschoenen, zonnebril, makkelijke kleren en een tasje met alleen de nodige dingen : geld, muziek en water.

Ik wil het IEDEREEN laten zien! 2 uur wandelen was het. Maar uitzicht voor 5, en relaxtheid ten top! Kom met me wandelen!

3 opmerkingen:

Purperpolletje zei

Lijkt me leuk!

Bree zei

ja das mooi daar
weet er alles van

heb je gemist vanavond..
ddww

Mirjam zei

doen we! wat later