vrijdag 5 november 2010

(2)Lief Tijdschema,

Het was vannochtend wel even schrikken he, toen ik ineens om 6.20 wakker schrok!
Ik heb er alles over gedaan om op tijd te komen voor de trein. Dei van 6.41 ja, dat hadden we gezamelijk afgesproken, omdat zo de kans dat ik ondanks de vertragingen toch nog op tijd zou komen aanzienlijk zou verhogen. En dat heeft het gedaan.
Ik wil nog even zeggen dat ik het fijn vind dat je zo soepel omgaat met de treinen, dat je me dat toelaat. Dank daarvoor.

Liefs,
Lydia
Ps. Het was wel even lachen he, vanmiddag toen mijn trein te laat aan kwam om die naar Ede te pakken, maar dat die 20 minuten vertraging had zodat ik hem toch nog net gehaald heb. Leuk dat dat voor ons zo goed werkte, terwijl er andere zijn die nu fikse ruzie met hun tijdschema hebben. Fijn dat wij het zo goed hebben.

1 opmerking:

Martijn Johannes van den Berg zei

ha ik had gister ook een perfect tijdschema voor de eerste keer! (want ik hoefde niet met de trein naar Arnhem..)