donderdag 22 juli 2010

Hoe de Amerikanen het doen

Ik wist niet meer hoeveel rare dingen er zijn in Amerika. Of hoeveel rare mensen er leven. Of hoeveel rare regels er zijn.
Ik wist wel dat je in Amerika ook rechts in kon halen, maar als dat dan weer gebeurt houd ik toch even mijn adem in. Of als Jessica smst tijdens het rijden en dan over de weg zwabbert. Dan herinner ik me weer hoe blij ik ben dat in Nederland mensen pas mogen rijden als ze 18 zijn.

O, ik heb zoveel slecht eten gegeten de afgelopen dagen! Ongelofelijk! Ik was bij een summercamp van de kerk van een vriend en daar hadden we diner en we aten gewoon friet met hamburger en brownie! Dat is gestoord hoor. Ik heb de afgelopen week niet echt groente gezien, behalve dan bij Tim en Dana, zij zijn heel gezond. Ik heb ook nog niet gefietst, of lang gelopen. Alles gaat zo sloom en traag en zn gangetje. Ik moest weer even inkomen, maar nu kan ik er wel van genieten. Als je gewoon mee doet, dan gaat het goed.
Voorbeeldje.
Ik werd vannochtend wakker om 10 uur. Ik bleef nog even hangen in bed, maar toen ben ik er maar uit gegaan. Filmpje kijken en om 11 uur wordt de rest ( Jessica, Cameron ( jessica's vriend)) wakker. Mooi denk ik, ontbijt! ( ik houd van ontbijt). Maar nee, eerst koffie en daarna gewoon wat hangen en praten. Ik vraag of we nog gaan eten, en yes, sure, doen we. NOT. Het plan was om ergens eten te halen ( kant en klaar dus) maar daarvoor moesten we eerst onze kleren aan doen. Dus, ik jurk aan, klaar. Jessica zit rustig te FaceBooken en ik ben al klaar. Dan bedenkt ze zich dat ze wilt douchen. Waarschijnlijk zal het nog wel even duren. Ik snap niet hoe amerikanen optijd kunnen zijn. Eigenlijk, ik denk niet dat ze op tijd komen, ever. haha, de amerikanen... :)
Dus, ik pas me aan en hang wat en doe gewoon mee. Ik vind het lekker, maar ik hoop dat ik vandaag nog wel beweeg en misschien zelfs ren of dans. Je weet maar nooit.

Liefs!

Geen opmerkingen: