maandag 15 februari 2010

week

ik ben gewoon echt aan vakantie toe!
Ik heb nog best wat dingen te doen voor school en andere dingen die ik moet regelen en nog weer andere dingen die ik wil doen of afgesproken heb, maar ik heb een beetje het gevoel alsof het wel genoeg is, weet je? IK heb gewoon niet zo veel zin meer en ik heb ook gewoon niet zo veel energie meer.
Ik heb niet vaak dat ik echt graag vakantie wil, maar deze week dus wel.
En ik moet nog een hele week voordat hetzover is, een week gevuld metallemaal dingen die ik moet doen en afgesproken heb, ik word er een beetje gek van.

Dan maar niet blogger de hele week. Er kijkt toch niemand.
Lyd

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Eg wel!!! Ik kijk zo ongeveer elke dag of er weer een leuk gek grappig eerlijk open nieuw stukje is!!!
Hmmm, misschien een idee om een paar afspraken af te zeggen/ te verzetten? Even een beetje rust te nemen voordat de vakantie begint? Anders ben je helemaal gesloopt en heb je niks aan je vakantie. Dat zou toch ook jammer zijn. Toch?
Kop op, lieve Lyd! Nog een paar maandjes zwoegen en dan heb je je diploma op zak en heb je een heerlijk lange vakantie voor de boeg!
Dikke knuffel van Ellen

Marjolein zei

Stomme aandachtstrekker, tuurlijk kijken er wel mensen. (Grapje natuurlijk, dat stomme en dat aandachtstrekker, haha :))

Lydia zei

ha lieve Ellen,
Bedankt, misschien moet ik maar wat afzeggen.
.Aan de andere kant, ik heb de maandag gehad ( bijna) dus de dinsdag moet ook gaan toch??

En lein, ja ik ben een aandachtstrekker. maar geen stomme.

jacq zei

Lydia, zet 'm nog even op dame! Dan mag je straks een heeeeeeeeeeeele week uitrusten.

Succes met alles wat je te doen hebt.

jacqueline