dinsdag 26 augustus 2008

Just a face..

Ik ben dus jarig geweest, en ik ben vandaag begonnen met werken.
Klaar.
Owja, En ik heb heel veel muggenbulden.
Nog wat foto's

Opstaan is niet een van mijn sterke punten. Meestal, als ik het doe heb ik er meteen al weer spijt van.
Wat leuk.. Een streepjes broek, bootschoenen.. En een fotocamera.. En natuurlijk de vrijheid om foto's van je eigen benen te nemen.

Je kan het een verpeste foto noemen, maar ik vind het kunst! En ben er trots op.
En hier ben ik ook trots op: Op de foto met de bassist van Starfield. Een toffe kerel is dat, leuk mee gepraat! Een concert kan ik vergeten, maar even een babbel met zo'n vent natuurlijk neit!
Zonnebril..
Fiets.
Rare foto.
Lydia

3 opmerkingen:

Martijn Johannes van den Berg zei

Hee liedje, leuke die foto's,
alleen 'fiets', en 'rare foto' zijn bij mij niet zichtbaar. ik had ook spijt toen ik vanochtend om 10 voor 6 opstond..
btw, bulden bestaan niet, bulten wel=P
mooi over wat je schreef, dat je de laatste tijd dichter bij God komt, je bent gezegend dame, Hij houd van je=)
hugje

Marjolein zei

Oeeh die foto met de bassist van Starfield blijft hip :)
Lydiaa, we moeten snel weer ns wat hips doen samen!
xx

Anoniem zei

Hoezee foto's altijd leuk :D