maandag 7 januari 2008

Geen titel

School.
Net als ik even niet aan school denk, komt het er weer aan.
Gelukkig had ik vandaag maar 1 uurtje les, dus ik kan het nog wel aan.

Gister vond ik in mijn dagboek een leuk versje.
Ik weet niet meer waarom ik het geschreven heb, maar je kan er zeker over na denken.

Je alleen voelen,
dat doe je niet zo vaak.
Maar als je ergens komt,
en degene op wie je wacht gaat weg zonder jou,
dan heb je het.

er klopt natuurlijk niets van.
Want degene waar je op wacht is er nog niet, dus hoe kan ie dan weg gaan zonder jou?
Maar goed. Ik denk ook niet dat wij ons niet vaak niet eenzaam voelen.
Eigelijk slaat het nergens op.
Maar goed, daar kan ik ook niets aan doen.
ik moet mijn blog toch telkens weer laten vullen met dingen.
Dan nog maar een leuk filmpje:

Lydia

Geen opmerkingen: